Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam serdecznie .Klientka zakupiła bluzę i po wypraniu bluzy zgłosiła zwrot towaru podająć przyczynę wada wykryta podczas użytkowania ( bluza po wypraniu się skosmaciła ) takie uzasadnienie . Wysłała bluzę do mnie co w tej kwesti powinnam zrobić ?? Czy mogę przyjąć i uznać jako zwrot gotówki jeśli bluza była noszona i wyprana ?
@malylansik to nie jest zwrot , a reklamacja do której musisz się odnieść w obowiązującym terminie .
Dokładnie, to jest reklamacja.
@malylansik Zasadnicze pytanie jest takie: było to odstąpienie od umowy czy reklamacja?
Jeśli zwrot w sensie odstąpienia od umowy to zwracaną kwotę możesz pomniejszyć o utratę wartości towaru.
Jeśli reklamacja to musisz ją rozpatrzyć w ciągu 14 dni od zgłoszenia a następnie uznać bądź odrzucić. Jeśli uznasz to musisz wymienić towar na nowy bądź zwrócić kupującemu wszystkie koszty zakupu i wysyłek. Jeśli odrzucisz to odsyłasz towar na koszt kupującego.
Jakby nie było... jeśli towar nie był drogi to polecam zwrócić pełną kwotę za zakup i mieć zadowolonego klienta.
W przeciwnym wypadku możesz dostać negatywa co może być o wiele bardziej problematyczne niż niewielka strata finansowa, szczególnie przy tak małej ilości komentarzy jaką masz u siebie (: