Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Jaka jest procedura zwrotu towaru, który doszedł do klienta uszkodzony.
Wynika z tego że uszkodzenie nastąpiło w drodze.
Czy można od przewoźnika domagać się zwrotu za w/w towar.
I jak ma postąpić klient, żeby wysłać do mnie paczkę bezpłatnie.
Była ona dostarczona przez kuriera DPD.
Powinien reklamować u ciebie, sprzedajacy odpowiada za towar do chwili odbioru. Dla Ciebie dobrze jakby spisał protokół szkody, Ty składaj reklamację o kupującemu należy się towar albo zwrot środków.
jak kupujący ma nadać przesyłkę zwrotną do mnie - chodzi o dpd.
@fabrykapomyslow1 dowolną metodą jaka mu pasuje lub smartem powrót ustawa koszty zwrotu przerzuca na kupującego
raczej pytam o dokładnie jak, gdzie wejść i co wcisnąć.
I klient ma smarta, z tego co wiem to bezpłatne jest odesłanie.
@fabrykapomyslow1 moje zakupy - rozwiń szczegóły zakupu - zwróć zakup .
@fabrykapomyslow1 kupujący powinien spisać protokół szkody, jak uszkodzenia widać z zewnątrz to od razu, jak uszkodzenia w kartonie to do 7 dni https://protokol.dpd.com.pl/ potem Ty składasz reklamację a kupującemu wymieniasz lub oddajesz kasę, a jak nie ma protokołu to nic nie zrobisz a klient odebrał paczkę bez zastrzeżeń to zwalnia Cię z odpowiedzialności za towar, reklamację możesz odrzucić 😞