Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam
Mam w sprzedaże zasłony z Oxfordu. To jest tkanina na zewnątrz. Wodoodporna, odporna na rozerwanie i inne.
Ale nadal tkanina. I, oczywiście, z czasem psuje. Ponadto brak warstwy chroniącej przed promieniowaniem UV, więc, odpowiednio z czasem wybąkają (zależy od ilości promieniowania UV pochłanianego w ciągu dnia). A ponieważ tkanina jest tańsza, wykonane z niej zasłony są również tańsze (zasłony w sprzedaże po 50-60 zl, gdy z warstwą od UV od 100 zl za szt).
Niestety tworząc ofertę nie zaznaczyłam brak tej warstwy, ale i nie zaznaczyłam że jest.
Wymieniłam tylko wszystkie dobre strony tkaniny jaki mogę zapewnić i tyle.
I PROSZĘ POMOCY
Mam klientów, które z czasem próbują zwrócić zasłony lub wymienić je na nowe bo "zmienili kolor" i nie wygląda jako pod czas zakupu. Tkanina nie zniszczyła się, nie zgniła i nadal chroni altanę przed deszczem. Czyli- spełnia swój cel. Czy klient ma prawo na zwrot lub wymianę używanego w ciągu 2-3 miesiące towaru z powodu zmiany wyglądu?
Dziękuję
@LidOK-produkt Klient kupuje nową zasłonę w kolorze CZARNYM i choćby się waliło i paliło w okresie rękojmii ma to być kolor CZARNY ... no chyba ,że warunki zawartej umowy mówią inaczej .