Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam, piszę w takiej sprawie, sprzedałem jako osoba prywatna używany telefon. Klient zapłacił za towar - wysłałem mu normalnie telefon zgodny z opisem itd itp..
Po tygodniu klient piszę, że nie chce tego telefonu i wysyła zwrot bo tak.
Napisałem, że stan telefonu się zgadza, wszystko się zgadza i że jestem osobą prywatną i sprzedaje używany sprzęt to zwrotu nie przyjmuje.
On napisał, że i tak wyśle mi telefon i ze musze przyjąć zwrot.
Allegro w tej sprawie jest po stronie kupującego napisało, że musze mu oddać pieniądze za telefon bo miałem oferte smart w aukcji i to że jestem prywatną osobą to przez to ze miałem smarta na aukcji to muszę przyjać zwrot. Czy allegro jest ponad prawem ?
Jeśli jesteś osobą prywatną i nie prowadzisz działalności gospodarczej, nie masz obowiązku przyjęcia zwrotu przedmiotu. Oczywiście możesz zgodzić się na zwrot, jeśli kupujący o to poprosi.
Niczego nie musisz, odpisałeś poinformowałeś kupującego że nie przyjmujesz zwrot bez podania przyczyny, co innego reklamacja. Nie musisz niczego odbierać.
Tak by było gdyby nie był w programie SMART.
Korzystając z opcji SMART godzisz się na jego warunki i jednym z nich jest możliwość zwrotu.
No i w tym problem, że każdy pisze co innego.. Może trzeba udać się do jakiegoś radcy prawnego ?
Zeby skorzystać z opcji smart musiałeś udostępnić opcję zwrotów z której kupujący teraz korzysta. Nie ma w tym większej filozofii.