Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam,
Czy musze oddawać klientowi 100% zwrotu za towar który był używany?
Klient kupił wędkę zdjął folię zabezpieczająca poszedł na ryby po czym stwierdził ze mu ta wędka nie pasuje|?
Twierdzi że jak najbardziej ma prawo zwrotu, czy jest to zgodne z przepisami?
@SKLEP-INSEL tak , jest to zgodne z prawem , ale Ty również Masz prawo obniżyć kwotę zwrotu adekwatnie do utraty wartości towaru , do której przyczynił się klient . Wyceń ile jest aktualnie warta wędka i taką kwotę zwróć klientowi .
zacytuj kupującemu przepisy i dopisz, że jest to podane w tej samej ustawie na którą się powołuje
jeżeli usunął też inne wymagane prawem oznaczenia producenta - zwrot może być dużo mniejszy -bo bez tych oznaczeń nie możesz legalnie sprzedawać towaru
@RED raczej nie usunął , podejrzewam , że zakup na zawody ze znaczkami dla szpanu coby wiochy nie robić ,,belejakim,, sprzętem . .
@mdrogeria @RED Więc powinno się oznaczać trwale takie przedmioty żeby szpaner nie mógł sie zanadto chwalić zakupem. Na przykład napis "Kupione na Allegro" byłby i reklamą Allegro i jednoczesnie nie zachęcał by go publicznego występu z takim zakupem. Po 14 dniach napis można by trwale usunąć.
Wyobrażasz sobie damę która na sylwestrze paraduje w sukni "Kupione na Allegro" ?
@SKLEP-INSEL Możesz mu obnizyć kwotę zwrotu o wartość ryb które złowił tą wędką.
Ale pewnie niczego nie złowił skoro odsyła...😬
Złowił. Złowił coś na G i nie miał mydła 😜
@SKLEP-INSEL Sprzedałeś jako firma, więc tak ma prawo do zwrotu > Ty masz prawo do obniżenia zwracanej kwoty ze względu na utratę wartości towaru > jak zwróci to obejrzyj dokładnie, porób zdjęcia i uzasadnij dokładnie ile potrącasz i za co > najlepiej to wyceń za ile możesz sprzedać taką używaną i potrąć różnicę