Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam. Klient kupił odemnie lampe samochodową która była w stanie idealnym. Po odbierze i rozpakowaniu w ciągu 20 minut zgłosił zwrot że niby ma złamany narożnik i jej nie chce.Dzwonił do mnie bardzo niegrzecznie i mnie zaczął wyzywać. Na 100% lampa była idealna.Na moje zapytanie czy spisał protokół jeszcze bardziej się zdenerwował i mi kazał żebym spisał sobie protokół bo on nie ma czasu.Lampa kosztowała 3 tyś.zł . Proszę o porade co robić. Nie mam zamiaru zwracać środków za coś czego nie zrobiłem tylko najwyżej firma kurierska lub ten klient z nią coś zrobił przy rozpakowaniu.Mam zrobione zdjęcia przy pakowaniu i zaznaczone elementy.Prosze o pomoc co z tym zrobić
Zgłosił uszkodzenie, rekalamcję, a protokół szkody jak przesyłka uszkodzona w drodze a jak nie? i nie ma obowiązku spisywania protokołu tylko jest to pomocne, składa Ci rekalamcję więc musisz ją rozpatrzyć, możesz uznać możesz odrzucić.
Zgłosił zwrot towaru zaraz po odebraniu. Przedtem zadzwoniłł i bardzo się źle odnosił.Na moje zapytanie czy spisał protokół to stwierdził że Ja mam sobie spisać i walczyć z firmą kurierską bo on nie ma czasu.Lampa jeszcze nie wróciła i mam obawy że coś pokombinował.
Dlatego że Ty jako firma odpowiadasz za przesyłkę do chwile odebrania, a jak poprosi o pomoc Allegro to może różnie się skończyć.
Tak wiem ale on ją odebrał za pobraniem .Lampa kosztowała 3tyś przed zakupem dzwonił i chciał się dogadać po za allegro ale się nie zgodziłem I dzisiaj jak zadzwonił to mi powiedział że dobrze że ją kliknął i będę miał przesrane bo prawo allegro jedzie po jego syronie.Handluje na allegro od 18 lat ale nigdy nie miałem takiego przypadku jak i klienta.Straszył mnie że jest prawnikiem a jak się okazuje to blacharz.Masakra nie wiem jak to rozwiązać jestem za uczciwy ale też nie chce żeby ktoś ze mnie wariata robił
Art 34.4 ustawy konsumenckiej
Oczywiście jak uszkodził, masz dowody?
Jeszcze nie otrzymałem zwrotu ale mam zdjecia jak zaznaczalem i pakowałem. Aż się boje, bo 100% jakaś kombinacja
@Jager78 składaj reklamację u przewoźnika
Dlaczego Ja mam składać jak wiem że towar wysłałem w idealnym stanie idealnym w oryginalnym opakowaniu.Kupujacy odbierając rozpakował przy kurierze i zobaczył że lampa jest uszkodzona i stwierdził że Ja mam sobie zrobić protokół bo on nie ma czasu i on chce pieniądze spowrotem u siebie. Bardzo źle się odnosił do mnie przez telefon.Nie wiem co zrobił z tą lampą bo dopiero ja odsyła .Mam ją poznaczoną i zdjęcia jak pakowałem prz
A przesłał zdjęcia że lampa uszkodzona? Do mnie klienci też odzywają się że towar popękany a jak proszę o zdjęcia to nagle cudownie się wszystko zrasta w całość i kontakt się urywa.
A co do lamp 🤣 to kiedyś jak miałem wspaniałe Fiat Uno wymieniałem przednią "szklana" i upadła mi, musiałem iść po szufelkę 🤣 i zamówić kolejną ale ona kosztowała 50zł.
Nic nie przesłał tylko krzyczał i straszył.Teraz sobie trochę poryłem to okazuje się że handluje cześciami na otomoto i wiekszą to części opla. A na allegro nic nie sprzedaje widocznie jakiś powód musi być.Coś mi zaczyna śmierdzieć na odległość a niby nie ma czasu protokółów robić.Jak takim człowiekiem można być nigdy nikogo nie oszukałem a tutaj się znalazł kolega po fachu.Masakra
@Jager78 Masz zdjęcia nr lampy itd, wiesz czy twoja czy nie, skoro handluje to nie uszkodził najwyżej chciałby podmienić, miałoby to sens, ale to wszystko to gdybanie.
Masz rację żeby nie gdybać jak dostane to zobacze ale za dużo w handlu siedze i od początku coś mi nie pasowało