Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry
Klient zgłosił zwrot produktu - Produkt uszkodzony, ale paczka jest cała.
zawartość zawinięta w folie bąbelkową, na tym foliopak.
Klient twierdzi że foliopak nie jest uszkodzony natomiast produkt - mydełka w ozdobnym kartoniku w wielu miejscach po prostu złamane,podziurawione.
Produkt przed wysyłką 100% nie był uszkodzony.
Jak to potraktować, czy klient nie powinien zgłosić reklamacji do przewoźnika allegro inpost?
@Client:102972198, sprzedający odpowiada za przesyłkę do momentu wydania towaru kupującemu. Zgodnie z Art. 548. § 1. Kodeksu cywilnego:
Z chwilą wydania rzeczy sprzedanej przechodzą na kupującego korzyści i ciężary związane z rzeczą oraz niebezpieczeństwo przypadkowej utraty lub uszkodzenia rzeczy.
Jeśli była to transakcja niekonsumencka, to odpowiedzialność za przesyłkę przechodzi na kupującego od momentu wydania jej przewoźnikowi. Reklamację u przewoźnika mogą złożyć dwie strony - powinniście to ustalić między sobą. 🙂
Natomiast nadawca paczki zwrotnej odpowiada za jej bezpieczny transport. Więcej na ten temat przeczytasz w tym artykule.
Sprzedaż była jako firma, wiec pozostaje próba reklamacji u przewoźnika