zwrot w drodze

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Klient wysłał zwrot za pośrednictwem allegro one obsługiwanym przez dpd. U mnie pokazuje ze paczka cały czas jest w drodze. Klient natomiast przysłał mi historie przesyłki gdzie jest napisane ze paczka została doreczona co nie miało miejsca. Jak moge odnalesc ten zwrot ?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@N4sportowo przede wszystkim, to podaj numer przesyłki i numer oferty

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@N4sportowo podaj proszę numer tego zamówienia lub numer przesyłki.
Moderatorka

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
numer zamowienia to
4e3d2ae0-96a0-11ef-b37e-2d30916925cd

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@N4sportowo czy przesyłka nadal nie została dostarczona? W systemie również widzę, że zostało paczka jest już u Ciebie. Jeśli jej nie otrzymałeś, to zweryfikuję sprawę statusu przesyłki.
Moderatorka

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Nie nadal nie dostarczone i u mnie jest jako w drodze.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
haha, u mnie wygląda to dosłownie tak samo. i to ciekawe ze akurat w tym samym czasie

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Czy już coś wiadomo z tą przesyłka?

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
moja trafiła do magazynu przesyłek niedoręczalnych i wróci do mnie w przyszłym tygodniu. u Ciebie pewnie podobnie i paczka wróci do klienta

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Cześć, @N4sportowo. Widzę, że sprawa jest już wyjaśniana w zgłoszeniu mailowym o numerze 46376205. Tam otrzymasz dalsze informacje.
Moderatorka
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Wg regulaminu to Allegro i sprzedający odpowiada za taki zwrot w ramach Smarta, więc musicie to wyjaśnij, sprzedający nie może czekać.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
moooże czekać , do 30 dni przewoźnik ma czas na ustosunkowanie się do reklamacji , a sprzedawca ma prawo wstrzymać zwrot środków , nigdy nie wiadomo co jest w paczce .

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
mam to samo, tyle że jestem kupującym. dotyczy to Orlen paczki

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
AD002PG3Y6

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@wodewil798 widzę, że sprawą zajmuje się już nasz dział logistyczny. Informacje uzyskasz drogą mailową.
Moderatorka