Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Klient zrobił zwrot towaru po czy dokonałem zwrotu wpłaty, niestety po 3 dniach nadal widnieje u niego na kocie że do spłaty ma cały czas ten zakup. Jak długi jest czas księgowania takiej wpłaty przez Allegro Pay na koncie klienta ?
@IM_Adrenaline podaj proszę numer tego zamówienia, będę mogła to dokładniej sprawdzić.
nr. zam: ea2c0e42-d67b-11ec-b995-e77b5445e5df
@la_nika spójrz.🤗
@IM_Adrenaline dziękuję za podesłanie numeru zamówienia! Sprawdziłam to i chociaż zleciłeś zwrot 26 maja 2022 to niestety nie dotarł on do kupującego, ponieważ nie udało się obciążyć Twojego salda. Powinieneś otrzymać od nas wiadomość e-mail w tej sprawie. Sprawdź to proszę, w takiej sytuacji spróbuj zwrócić wpłatę ponownie.
Dziękuje bardzo za pomoc. Faktycznie była taka informacja, niestety została przeoczona 😞
Wyjaśnij to szybko bo nie każdy kupujący jest wyrozumiały, ocena komentarz atu Ci doradza sprzedajacy @IM_Adrenaline a co Ciebie to obchodzi , niech pisdze tu
@IM_Adrenaline zrobiłeś co do Ciebie należalo , masz potwierdzenie zwrotu środków . Twoja rola się skończyła . Dalej to broszka klienta ,ma potwierdzenie zwrotu to niech sobie szuka środków .
Tak dokładnie, wszystko zostało zrobione po mojej stronie i w zamówieniu widnieje zwrot. Niestety klientowi nie zwiększył się limit 😕
@IM_Adrenaline Takie środki po zwrocie zwiększą limit kupującego w Allegro Pay i niech spojrzy w panel Allegro Pay.
Otrzymałem screna od klienta że nadal widnieje mu zadłużenie do spłaty za to zamówienie.
@IM_Adrenaline a co Ciebie to obchodzi , niech pisdze tu -https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=c2f4a079-47f6-4949-a174-a496fe1b1805
posiłkując się podanym przez Ciebie numerem zwrotu .
@IM_Adrenaline Świetna odpowiedź @IM_Adrenaline a co Ciebie to obchodzi dobrze że pomagasz bo czasem i tobie może się oberwać odłamkami.
@LEW433 Tak LEF masz rację , przez chęć pomocy wpadłem kiedyś pomiędzi młot , a kowadło . Po mailu od klientki napisałem w tekj sprawie tam gdzie trzeba i co ,,, jak na złość support zapewne z nałoku nie odpowiadał ,a klientka co kilkanaście minut maial z zapytaniem ... dalej zaczęły się telefony z pogóżkami . W końcu otrzymałem odpowiedź ,, zwrot wykonany prawidłowo , z klientem skontasktujemy się mailowo . Tyle uzyskałem , jak się to dalej potoczyło nie wiem ,przesłałem kientce odpowedź i ucichło . Teraz jak mam taki problem piszę odpowidź krótko ,, z uwagi na ochronę danych osobowych weryfikacja z naszej strony nie jest możliwa , proszę się zalogować i napisać tu --- posiłkując się numerem zwrotu ----------
I właśnie masz odpowiedz moderatora więc nie zwrócił, niestety. Młot i kowadło, idealnie pasuje do ....🤣
@LEW433 czyli proste @IM_Adrenaline nie zweryfikował zwrotu po wiadomości od klienta , a powinien od tego zacząć .,