anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Zwrot wpłaty Allegro pay, czas realizacji

IM_Adrenaline
#7 Wielbiciel#

Klient zrobił zwrot towaru po czy dokonałem zwrotu wpłaty, niestety po 3 dniach nadal widnieje u niego na kocie że do spłaty ma cały czas ten zakup. Jak długi jest czas księgowania takiej wpłaty przez Allegro Pay na koncie klienta ? 

oznacz moderatorów
15 ODPOWIEDZI 15

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@IM_Adrenaline podaj proszę numer tego zamówienia, będę mogła to dokładniej sprawdzić. 

   Monika
   Moderatorka


   _____________
   Podziel się z nami swoją opinią o Allegro Gadane i wypełnij ankietę.
   
oznacz moderatorów

IM_Adrenaline
#7 Wielbiciel#

nr. zam: ea2c0e42-d67b-11ec-b995-e77b5445e5df

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

@la_nika  spójrz.🤗

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@IM_Adrenaline dziękuję za podesłanie numeru zamówienia! Sprawdziłam to i chociaż zleciłeś zwrot 26 maja 2022 to niestety nie dotarł on do kupującego, ponieważ nie udało się obciążyć Twojego salda. Powinieneś otrzymać od nas wiadomość e-mail w tej sprawie. Sprawdź to proszę, w takiej sytuacji spróbuj zwrócić wpłatę ponownie. 

   Monika
   Moderatorka


   _____________
   Podziel się z nami swoją opinią o Allegro Gadane i wypełnij ankietę.
   
oznacz moderatorów

IM_Adrenaline
#7 Wielbiciel#

Dziękuje bardzo za pomoc. Faktycznie była taka informacja, niestety została przeoczona 😞

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

Wyjaśnij to szybko bo nie każdy kupujący jest wyrozumiały, ocena komentarz atu Ci doradza sprzedajacy   @IM_Adrenaline a co Ciebie to obchodzi , niech pisdze tu

oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg#

@IM_Adrenaline zrobiłeś co do Ciebie należalo , masz potwierdzenie zwrotu środków . Twoja rola się skończyła . Dalej to broszka klienta  ,ma potwierdzenie zwrotu to niech sobie szuka środków .

oznacz moderatorów

IM_Adrenaline
#7 Wielbiciel#

Tak dokładnie, wszystko zostało zrobione po mojej stronie i w zamówieniu widnieje zwrot. Niestety klientowi nie zwiększył się limit 😕 

 

 

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

@IM_Adrenaline Takie środki po zwrocie zwiększą limit kupującego w Allegro Pay i niech spojrzy w panel Allegro Pay.

oznacz moderatorów

IM_Adrenaline
#7 Wielbiciel#

Otrzymałem screna od klienta że nadal widnieje mu zadłużenie do spłaty za to zamówienie. 

oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg#

@IM_Adrenaline a co Ciebie to obchodzi , niech pisdze tu -https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=c2f4a079-47f6-4949-a174-a496fe1b1805

posiłkując się podanym przez Ciebie numerem zwrotu .

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

@IM_Adrenaline  Świetna odpowiedź @IM_Adrenaline a co Ciebie to obchodzi  dobrze że pomagasz bo czasem i tobie może się oberwać odłamkami.

oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg#

@LEW433 Tak LEF masz rację , przez chęć pomocy wpadłem kiedyś pomiędzi młot , a kowadło . Po mailu od klientki napisałem w tekj sprawie tam gdzie trzeba i co ,,, jak na złość support zapewne z nałoku nie odpowiadał ,a klientka co kilkanaście minut maial z zapytaniem ... dalej zaczęły się telefony z pogóżkami . W końcu otrzymałem odpowiedź ,, zwrot wykonany prawidłowo , z klientem skontasktujemy się mailowo . Tyle uzyskałem , jak się to dalej potoczyło nie  wiem  ,przesłałem kientce odpowedź i ucichło . Teraz jak mam taki problem piszę odpowidź krótko ,, z uwagi na ochronę danych osobowych weryfikacja z naszej strony nie jest możliwa , proszę się zalogować i napisać tu --- posiłkując się numerem zwrotu ----------

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

I właśnie masz odpowiedz moderatora więc nie zwrócił, niestety. Młot i kowadło, idealnie pasuje do ....🤣

oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg#

@LEW433 czyli proste @IM_Adrenaline nie zweryfikował zwrotu po wiadomości od klienta , a powinien od tego zacząć .,

oznacz moderatorów