Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Cześć,
kupujący poprosił mnie o zwrot wpłaty i anulowanie zamówienia. Zleciłem zwrot przez zamówienia allegro 18 grudnia i nadal nic. Kupujący właśnie do mnie napisał kiedy otrzyma pieniądze.
@NesonShop Zapewne już otrzymał zwrot, nich sprawdzi dokładnie rachunki bankowe. Jeżeli nie ma pieniędzy, niech pisze do Allegro tu; https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=897a78b3-59d5-48dc-ace4-c27507e9a17f
Przekazałem kupującemu stosowną informację wraz z linkiem. Mam nadzieję, że problem się rozwiąże.
Kupujący napisał, że przelew robił w Żabce i nie wie czy pieniądze do niego dojdą. Dziwna sytuacja...
@NesonShop Jeżeli w Żabce, to pieniądze ma tu; https://allegro.pl/moje-allegro/sprzedaz/srodki-i-historia-operacji#!/