anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Zwrot wpłaty klientowi a realizacja zamówienia

PortoStrefa
#9 Pomysłodawca#

Klient, któremu zwróciłem środki po zamówieniu (20 min. po tranzakcji, kiedy zauważyłem, że jest błąd w przypisaniu wersji produktu do katalogu), wystawił negatywa drastycznego w skutkach. W końcu odpisał i nadal chce produktu mimo, że ma środki zwrócone.  

Nadal proszę go aby usunął komentarz. Ale sprawdzając w hurtowni to cena produktu w prawidłowej wersji wynosi tam tylko 150 zł więcej niż to co zapłacił więc teoretycznie mógłbym pójść na ugodę i mu to kupić. Jednak on już ma pieniądze spowrotem.

Pytanie co można zrobić w takiej sytuacji? Za darmo bez środków mu tego nie wyślę. Nowej tranzakcji z nim nie chcę bo to mu da jeszcze większą władzę i możliwość nowego komentarza. Zresztą nawet nie mam jak bo przez niego konto ma ograniczenia. Tranzakcja poza Allegro to chyba złamanie regulaminu.

oznacz moderatorów
11 ODPOWIEDZI 11

ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@PortoStrefa Cześć. Spróbuj porozumieć się z klientem — zaznacz, że pieniądze zwróciłeś niemal natychmiast i że nie dysponujesz towarem, o czym już go poinformowałeś. 

oznacz moderatorów

PortoStrefa
#9 Pomysłodawca#

Właśnie próbuję to zrobić i dokładnie mu to wytłumaczyłem. Wpadłem teraz na pomysł, że mogę mu zaproponować dopłatę 150-200 zł na jego konto aby sobie kupił u innego dostawcy (gdzie jest drożej) w zamian za usunięcie negatywa.  To nie jest jakaś strategiczna kwota, oby mnie nie oszukał. Ale dla niego to byłoby może rozwiązanie.

Jestem zdruzgotany tym, jak ogromną władzę ma klient na Allegro, a już tym bardziej taki, który otrzymał środki po 20 minutach od tranzakcji. To nie pierwszy klient, który szantażuje opinią znając swoje przywileje.

oznacz moderatorów

komis-bell
#21 Demiurg#

@PortoStrefa Najprościej będzie zamówić i opłacić samemu z dostawą bezpośrednio na adres kupującego ale niestety jak byś nie zrobił to nie masz żadnej gwarancji, że negatyw zostanie usunięty 😕

oznacz moderatorów

PortoStrefa
#9 Pomysłodawca#

Koszt produktu z dostawą ok. 800 zł w hurtowni- to nie jest tani produkt. Gdyby nie to, ze mu zwróciłem pieniądze to bym mógł tak zrobić, ale biorąc pod uwagę skalę nadużycia uprawnień jakiego dokonał tym komentarzem, trudno określić czy będę mieć od niego pieniądze. Albo mu się coś w produkcie nie spodoba i komentarz zostawi.

oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg#

@PortoStrefa piszesz nadużycie , a jak nazwiesz to ,, Wpadłem teraz na pomysł, że mogę mu zaproponować dopłatę 150-200 zł na jego konto aby sobie kupił u innego dostawcy (gdzie jest drożej) w zamian za usunięcie negatywa.,,

oznacz moderatorów

PortoStrefa
#9 Pomysłodawca#

Masz na myśli, że to nadużycie z jego czy mojej strony? To jest jakaś alternatywa - ja jestem w plecy -200 zł, a on zamówi sobie produkt jaki chce u innego dostawcy. Jak usunie komentarz to moim zdaniem to i tak dobry kompromis wydaje mi się dla obu stron.

oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg#

@PortoStrefa z Twojej ,

oznacz moderatorów

PortoStrefa
#9 Pomysłodawca#

Ale czemu mojej, bo nie rozumiem. Zapłacił u mnie ok. 650 zł. U mnie był błąd, środki po 20 minutach miał spowrotem. Teraz zaproponowałbym 200 zł, aby mógł sobie wybrać inną aukcję gdzie ceny są od 780 zł, zatem ma jeszcze zapas.

oznacz moderatorów

komis-bell
#21 Demiurg#

@PortoStrefa Popełniłeś 'błąd nowicjusza' a niestety allegro nowicjuszom nie wybacza - taki tu klimat.
Trzeba było zamówić sprzęt u innego dostawcy i wysłać ze stratą kupującemu - no ale skąd mogłeś wiedzieć, że to się tak skończy...

Chociaż z drugiej strony i tak mógłbyś otrzymać negatywa bo np. dostawa by się opóźniła lub z jakiegokolwiek innego powodu.

Narobiło się bigosu którego może nie udać się zjeść.

Witamy na allegro 😕

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

Rzadko w emocjach da się tak rozwiązać problem, nawet dając taką propozycję >dopłacę 200zl.

oznacz moderatorów

PortoStrefa
#9 Pomysłodawca#

Emocje to tutaj są przede wszystkim u mnie bo mi zablokowali przez niego konto. On chce produktu i jest nieustępliwy. To byłby jakiś kompromis w tym wszystkim. 

oznacz moderatorów