Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Przesyłka zaginęła, moja reklamacja została uznana, czekam na zwrot pieniędzy od przewoźnika. Moje pytanie: Jak zwrócić kupującemu pieniądze by otrzymać zwrot prowizji. W formularzu zwrotu nie widzę takiej opcji.
Nie ma czego? kupującemu zwrot możesz i należy robić przez Allegro, chyba że to AL a już wypłaciłeś środki wówczas na konto podane przez kupującego a o zwrot piszesz: https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=1b69d4ac-dd8e-4631-b724-47d66829753d&subjectId=71d604cc-a...
tylko link dotyczy allegro lokalnie, ja sprzedaję przez Allegro business
@kolorowa-szaffa możesz zwrócić wpłatę kupującemu w zakładce Zamówienia. Aby to zrobić znajdź zakup klienta, któremu chcesz zwrócić wpłatę. Przy zamówieniu kliknij "Zwróć wpłatę". Zaznacz powód zwrotu wpłaty. Zdecyduj, czy zwracasz kupującemu wpłatę za wszystkie przedmioty czy za część zamówienia.
Jeśli nie masz wystarczających środków na saldzie Allegro Finanse możesz zasilić saldo. W tym artykule znajdziesz informacje jak to zrobić.
Jeśli chodzi o zwrot prowizji to w niektórych sytuacjach otrzymasz ją automatycznie, tutaj więcej informacji na ten temat, Jeśli ten zakup nie spełnia warunków automatycznego zwrotu prowizji. W zakładce Zamówienia przy tym zakupie, kliknij proszę menu "Akcje", a następnie wybierz "Zwrot prowizji".
Zaznacz produkty, które kupujący zwrócił z danego zamówienia. W tym miejscu zmienisz też liczbę sztuk, jeżeli kupujący zwraca na przykład 2 z 3 zamówionych przedmiotów.
Kliknij [Złóż wniosek].
Czyli wystarczy powód zwrotu zaznaczyć ,,zwrot", tak?
@kolorowa-szaffa w tym przypadku wydaję mi się że to jednak bardziej reklamacja, niż zwrot.