Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Klient wpłacił pieniądze przez Payu, chcę dokonać zwrotu, ale nic nie widać z "zamówienia"
Jak wpłacił to są.https://allegro.pl/myaccount/newpayments_incoming.php
ale nie mogę dokonać zwrotu
po kliknięciu w link nie widać żadnych transakcji
Masz pieniądze tu? https://allegro.pl/moje-allegro/sprzedaz/srodki-i-historia-operacji#!/
Jeśli nie to klient nie zapłacił, lub zapłacił a Ty już wypłaciłeś środki na swoje konto bankowe. Masz ustawione automatyczne wypłaty?
Żeby dokonać zwrotu, musisz mieć środki a jak ich nie masz to albo czekasz aż będą ale wpłacasz bezpośrednio na konto podane przez kupującego.Skąd wiesz że klient wpłacił?
czy to ma coś wspólnego z weryfikacją konta bankowego ponieważ jestem w trakcie
Tak ma.Jak długo trwa to zapytaj tu:https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=1588cdd0-0680-4a7f-a68c-8e1864769ebb
taki wpis w historii operacji
data |
operacja |
kupujący |
oferta |
kwota |
środki |
---|---|---|---|---|---|
31.08.2020, 16:07 |
wpłata PayU
|
Atlantic Worldmaster 25 kamieni (d0925d27-970e-48a5-ac4c-eed55efee975)
|
514,00 zł
|
514,00 zł |
I masz zweryfikowane konto? Jak nie masz to nie wypłacisz.
Nie mam zweryfikowanego, tyle że nie chcę wypłacić tylko zwrócić, gupota jakaś
Na to masz te pieniądze w zakładce? Napisałeś wyżej, że jest zero. Bez weryfikacji konta do wypłat nie zwrócisz pieniędzy kupującemu przez Allegro Finanse. Tak jest od lat.