Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Cześć 🙂
W jednym z ogłoszeń doszło do pomyłki podczas liczenia towaru.
Zauważyłem to dopiero po złożeniu zamówienia przez kupującego.
Tego samego dnia napisałem do Niego wiadomość, o braku towaru na stanie i zwróciłem wpłacone środki łącznie z dostawą.
Dzisiaj kupujący zgłosił zwrot z racji braku otrzymanego towaru.
Jak to teraz rozwiązać ? Wpłata została zwrócona w całości w dniu zamówienia. Zostawić bez żadnego rozwiązania ?
Jak zwróciłeś to co jeszcze chcesz zrobić?
Zwróciłem przed zgłoszeniem zwrotu przez kupującego. Czyli teraz po prostu nie reagować na zgłoszony zwrot ?
nie szukaj logiki na allegro, nowomowa na pełnej
zwróciłeś wpłatę - kupujący znając serwis, zgłosił chęć zwrotu towaru ->
łatwo odzyskasz pobraną prowizję
ale - w myśl ustawy konsumenckiej prawo do odstąpienia od umowy ma konsument,
zwrot towaru jest czynnością po określonych deklaracjach (odstąpienie, reklamacja)
sprzedawca ma prawo wstrzymać się ze zwrotem środków do momentu otrzymania towaru