Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Cześć,
dotyczy: zamówienie 3069a480-7f13-11ee-aaa3-8336d1730a0f
Chciałem zwrócić wpłatę klientowi jednak przez włączoną opcję pobierania automatycznie należności nie mam pełnej kwoty (potrącono prowizję) na koncie.
Chciałem dopłacić jednak pojawia się błąd płatności (kwestia przewalutowania?)
Wystosowałem wniosek o zwrot prowizji z racji anulowania zamówienia - jaki czas jest na allegro.cz do zwrotu prowizji?
Pozdrawiam,
Marcin z FoxyStore
@foxystore z tego co widzę Twój wniosek już jest rozpatrzony, a zwrot jest na Twoim saldzie.
Udało mi się z innego konta zwrócić pieniążki lecz na allegro.cz dalej prowizja nie została zwrócona.
Zwykło być praktycznie od ręki na allegro.pl a na allegro.cz ile trzeba czekać na rozpatrzenie wniosku?
Wznawiam temat.
Proszę o wyjaśnienie bądź wyprowadzenie mnie z błędu.
Żeby dokonać zwrotu klientowi CZ wpłaciłem pieniążki w PLN na PayU (bo nie czekałem na zwrot prowizji na allegro.cz - żeby było szybciej)
Skoro wpłaciłem całą kwotę za zamówienie z dostawą w PLN by zwrócić klientowi to czemu na Allegro.cz widnieje, że moje środki to tylko zwrot prowizji a nie cała kwota?
Bo ja rozumiem to tak że zwróciłem kwotę w PLN i pobrało mi również zwrot w CZK z allegro.cz to tak jakby klient dostał podwójny zwrot pieniążków.
@_HolaOla_ wyjaśnisz?
@foxystore Cześć 🙂 Skonsultuję tę sprawę z odpowiednim zespołem i wrócę do Ciebie z odpowiedzią. 🙂
@foxystore Zwrot należy wykonać poprzez zakładkę "Zamówienia" lub "Zwroty".
Jeśli przez "Zamówienia" to przy danym zamówieniu klikasz Akcje -> Zwróć wpłatę.
Jeśli przez "Zwroty" to przy danym zamówieniu klikasz Decyzja zwrotowa i wybierasz Zwróć wybraną kwotę.
Uzupełniasz formularz zwrotu, jeśli nie masz środków, to możesz je doładować (musisz na pełną kwotę zwrotu).
Co do samych zwrotów na allegro.cz, to w podanym zamówieniu płatność była przez Apple Pay, czyli szybka wpłata. W takim przypadku kiedy wykonujesz zwrot, to środki trafiają bezpośrednio na środek płatniczy, z którego kupujący płacił za zamówienie.
Jeśli płatność była przy odbiorze to sprawa jest nieco inna i należy wykonać zwrot przelewem bezpośrednio na rachunek bankowy podany przez kupującego (dlatego, że w tej metodzie płatności nie jesteśmy jako Allegro pośrednikami).
Cześć, ale to chyba nie jest odpowiedź na moje pytanie.
@foxystore Chodzi o "Skoro wpłaciłem całą kwotę za zamówienie z dostawą w PLN by zwrócić klientowi to czemu na Allegro.cz widnieje, że moje środki to tylko zwrot prowizji a nie cała kwota?"
Prawdopodobnie po prostu pomyliłeś zakładki, zapewne patrzysz w zakładkę "Rozliczenia z Allegro", gdzie widzisz Zwrot kosztów prowizji do Ciebie za to, że wykonałeś zwrot dla kupującego, czyli środki, które dostałeś od nas na billing.
W zakładce "Zamówienia" albo "Zwroty" widoczny będzie Twój zwrot dla klienta na całą kwotę.
Sprawdziliśmy Twoje konto i zwrot dla klienta został wykonany prawidłowo, dostałeś za to zwrot prowizji.
Wiesz co, Tak, rozdzielone jest to na zakładki 😕 nie połapałem się.
Patrzyłem na Rozliczenia z Allegro gdzie widnieje tylko zwrot prowizji i myślałem, że klientowi zwrócono kwotę 2x.
A w zakładce Moja sprzedaż - Finanse jest to co mnie interesuje.
Sprawa rozwiązana - dziękuję.