Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry,
Klient rozpoczął dyskusję i ustaliliśmy zwrot wpłaty bez odsyłania towaru. Zamówienie było za pobraniem. W jaki sposób dokonać zwrotu wpłaty?
Z góry dziękuję za pomoc!
@superborowkaPL aby dokonać zwrotu wpłaty za zamówienie za pobraniem, proszę postępować zgodnie z poniższymi krokami:
Po dokonaniu zwrotu zarówno Ty, jak i klient otrzymacie powiadomienie e-mailowe o realizacji zwrotu.
Właśnie nie ma w ogóle takiej opcji
@gdvorek za pobraniem to nie przez wasz system. @superborowkaPL dyskusja niech tam się znajdą ustalenia odnośnie zwrotu i poda ci nr konta potem na podstawie screenshootów i potwioerdzenia przelewu na wskazane przez niego konto odzyskasz prowizję
Rozumiem, bardzo dziękuję za pomoc
@az1rael masz rację, przepraszam - poprawiłem mój wpis.