Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Mam pytanie. Jaka jest możliwość rozwiązania problemu w przypadku zwrotów dokonanych z powodu zbyt późnego doręczenia paczki, która była wysłana w terminie. Czy pozostaje reklamacja u przewoźnika. Kto pokrywa koszty zmarnowanych produktów, w przypadku gdy były w pewnym stopniu spersonalizowane. Mam na myśli np. umieszczony wpis "2022 z okazji dnia ojca" . Jak wiadomo sprzedaż tego za rok nie będzie już możliwa. Czy jest możliwość by się zabezpieczyć w przyszłości przed podobnymi sytuacjami? Czy data z nazwą okazji może podchodzić pod personalizację i możnaby się powołać na zapis w regulaminie?
@Client:89986192 Cześć 🙂 Jeśli jest to towar wyprodukowany na indywidualne zamówienie Klienta, to nie masz obowiązku przyjmowania zwrotu. W zakładce "Zwroty" powinieneś mieć jednak taką informację (z Ustawy konsumenckiej). Jeśli kurier nie dostarczył przesyłki w terminie, możesz złożyć reklamację u przewoźnika.