Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry. Kupujący zamówił u mnie opony i po około pięciu miesiącach założył spór i żąda zwrotu za naprawę opony bo twierdzi że była uszkodzona. Oczywiście ją naprawił, opony użytkuje ale żąda za naprawę kwotę 90 zł l i zakłada już trzeci spór. Zaznaczę że po 5miesiacach po zakupie napisał że opona była dziurawa. Teraz minęło ok 8miesiecy od zakupu. Co w takiej sytuacji jak zrobić ??
Odrzucić reklamację sam bez twojej zgody i uznanej wpierw reklamacji naprawia na własną odpowiedzialność. Musiałbyś wpierw uznać reklamację np po zdjęciu uszkodzenia i zgodzić się na koszt naprawy
Rozpatrzyć reklamację, a czy ją uznasz czy nie to zależy od ciebie, jak uszkodzenie mechaniczne np: najechał na gwóźdź to odrzuć.
@Lukasz_Konin Rękojmia dotyczy wad przedmiotu których nie można stwierdzić podczas zakupu no bo są po prostu niewidoczne.
Jeżeli klient twierdzi że nie widział dziury w oponie podczas zakupu no to coś nie tak.
Poza tym jeśli stwierdził wadę opony to powinien natychmiast zawiadomić ciebie i uzgodnić sposób naprawy lub wymiany, bo ty nie upowazniłeś go do samowolnej naprawy opony.
Odrzuć reklamację ponieważ naprawa odbyła się bez twojej wiedzy i zgody.