Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Hej, proszę doradźcie mi co mam zrobić. Kobieta kupiła 2 opakowania puzzli 22.03 a 26.04!!! Otworzyła dyskusje że dopiero ułożyła puzzle i brakuje w każdym opakowaniu po jednym z elementów i ona oczekuje rozwiązania problemu od sprzedajacego. Więc ja jej napisałam że minął ponad miesiąc i generalnie nic z tym zrobić nie mogę gdyż czas zwrotu (14 dni) dawno minął i nie ma możliwości reklamacji. I w zamian w ramach rekompensaty mogę wysłać inne puzzle. Na co ona że negatyw już wystawiony ale puzzle to ona chce. Nie wysłałam puzzli skoro już wystawiła negatywa a wczoraj poprosiła o pomoc allegro. Allegro napisało o mozliwości reklamacji z rękojmi i że ona ma się zdecydować co chce. I teraz moje pytanie co mam zrobić w takiej sytuacji?? Od zakupu minął ponad miesiąc.
@toysinhome a dlaczego nie ma możliwości reklamacji ?????
Ma możliwość reklamacji przez DWA LATA z tytułu rękojmi. Sugeruję dosłac brakujące elementy lub przyjąć zwrot. Chyba że jesteś w stanie udowodnić że produkt był kompletny.
@toysinhome Mylisz zwrot w ciągu 14 dni z reklamacją. Na reklamację z rękojmi kupujący ma dwa lata, a nie tylko miesiąc. Reklamację trzeba rozpatrzyć i uznać lub odrzucić. Jeśli zestaw jest faktycznie niekompletny, należy się klientowi bezpłatna wymian na koszt sprzedawcy albo dosłanie brakujących elementów. Jeśli nie możesz towaru wymienić, powinieneś oddać wszystkie koszty po odesłaniu, także koszt odesłania. Jeśli już jest otwarta Dyskusja, kupująca ma wsparcie Allegro i może, jeśli nie uznasz reklamacji, wystąpić o zwrot wpłaty z Programu Ochrony Kupujących, a wtedy, w zależności od przebiegu Dyskusji, Allegro może żądać od Ciebie zwrotu kosztów, może też (nie musi) zablokować Ci konto.
Kurczę, moim zdaniem to trochę nie fair po miesiącu żeby się ubiegać o zwrot czy ponowne wysłanie puzzli. A skąd mam wiedzieć że Pani nie chce wysępić kasy albo nowych puzzli bo se stwierdziła że ładnie będą wyglądać w korytarzu a tamte pójdą do kuchni przykładowo. Kupiła 2 op i w każdym brakuje po jednym elemencie. Trochę dziwne to. A może te puzzle były kompletne a ona chce ze mnie wała zrobić.
@toysinhome ohh to nie ma znaczenia co i skąd ma wiedziec sprzedawca, w tym przypadku klient nie jest w stanie zrobić Ci zdjęcia "braku puzla". Wiec po prostu należy przyjąc że mówi prawde.
NIe musisz Pani wysyłać nowych puzli możesz je otworzyc i dosłać brakujący element. Pozostałe sobie zostawić na ewentualne inne reklamacje
Niestety takie są przepisy i nic z tym nie zrobisz
Albo musisz udowodnić że produkt był kompletny i był w stanie spełniać swoją funkcje albo też musisz uznac reklamacje.
Reklamację musisz uznać, ale zobowiązanie wysłania innego zestawu było błędem ja widać po reakcji klientki.
Zachęciłeś klientkę by, jak piszesz, mogła "wała zrobić", więc przypadkiem utrudniłeś sobie.
Reklamację aby uznać, wypadałoby mieć towar z powrotem (prawda xyz96 ?)
Poproś o usunięcie komentarza, niech odeśle wybrakowany towar, zwróć pieniądze, lub wyślij ponownie kompletny, lub jak radzi _Likos_ doślij braki.
@toysinhome odpowiadasz nawet za używane puzzle, poproś o przesłanie na reklamację ( może kupujący chce wydębić rabat lub rekompensatę ) i sprawdź, jak brakuje uznaj reklamację, oddaj kasę i zapomnij 🙂