Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Cześć. Klient zakupił towar w maju 2023 korzystając z PragmaGO. Teraz reklamował sprzęt i uznaliśmy, iż anulujemy zamówienie i zwrócimy mu wpłatę. Czy zwrot prawidłowo ma się odbyć na konto osobiste klienta czy na konto PragmaGO?
Pozdrawiam.
@abc_bielsko Jeśli zakup został już spłacony, pieniądze powinny być zwrócone bezpośrednio kupującemu. Jeżeli zakup nie jest jeszcze spłacony, zwrot powinien się odbyć do PragmaGO. Szczegóły opisaliśmy tutaj.
Cześć Natalio. Dzięki za odpowiedź. Mam tylko jedno zmartwienie jeszcze. Skąd mamy mieć pewność, że zakup został spłacony w PragmaGO przez klienta? Jak się tego dowiedzieć?
Rafał
@abc_bielsko Jeśli będziesz zwracał środki przez Allegro Finanse, to podpowiemy Ci odpowiedni numer rachunku — w zależności od statusu spłat.
Droga Olu, dziękuję za wiadomość. Niestety przycisk "zwróć wpłatę" jest nieaktywny. Zamówienie b8fdcf80-eb3c-11ed-b591-5ddffd91c703 jest z maja 2023. Klient nie zgłosił zwrotu, po prostu odesłał towar, a my chcemy zwrócić mu wpłatę. Rozumiem, że możemy tego czynu dokonać w dowolny sposób; przelewem na rachunek osobisty klienta, przekazem pocztowym...
Pozdrawiam.
Rafał