anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Zwrot za towar zakupiony pół roku temu ze środków PragmaGO

abc_bielsko
#7 Wielbiciel#

Cześć. Klient zakupił towar w maju 2023 korzystając z PragmaGO. Teraz reklamował sprzęt i uznaliśmy, iż anulujemy zamówienie i zwrócimy mu wpłatę. Czy zwrot prawidłowo ma się odbyć na konto osobiste klienta czy na konto PragmaGO?

Pozdrawiam.

oznacz moderatorów
4 ODPOWIEDZI 4

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@abc_bielsko Jeśli zakup został już spłacony, pieniądze powinny być zwrócone bezpośrednio kupującemu. Jeżeli zakup nie jest jeszcze spłacony, zwrot powinien się odbyć do PragmaGO. Szczegóły opisaliśmy tutaj.

   Natalia
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

abc_bielsko
#7 Wielbiciel#

Cześć Natalio. Dzięki za odpowiedź. Mam tylko jedno zmartwienie jeszcze. Skąd mamy mieć pewność, że zakup został spłacony w PragmaGO przez klienta? Jak się tego dowiedzieć?

Rafał

oznacz moderatorów

ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@abc_bielsko Jeśli będziesz zwracał środki przez Allegro Finanse, to podpowiemy Ci odpowiedni numer rachunku — w zależności od statusu spłat. 

oznacz moderatorów

abc_bielsko
#7 Wielbiciel#

Droga Olu, dziękuję za wiadomość. Niestety przycisk "zwróć wpłatę" jest nieaktywny. Zamówienie b8fdcf80-eb3c-11ed-b591-5ddffd91c703 jest z maja 2023. Klient nie zgłosił zwrotu, po prostu odesłał towar, a my chcemy zwrócić mu wpłatę. Rozumiem, że możemy tego czynu dokonać w dowolny sposób; przelewem na rachunek osobisty klienta, przekazem pocztowym...

Pozdrawiam.

Rafał

oznacz moderatorów