anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Zwrot za wysyłke SMART

Contractus
#7 Wielbiciel#

Witam,

Mamy pytanie odnośnie zwrotów kosztów od allegro za moją sprzedaż produktu z usługa SMART (klient nie płaci za wysyłkę).

Na jakich zasadach jest rozliczenie tej tranzakcji czy muszę coś wypełnić zgłosić

oznacz moderatorów
9 ODPOWIEDZI 9

kostas11
#21 Demiurg#

@Contractus poczta inpost czy DPD ???

Musisz poprawnie nadawać paczki wtedy allegro rozlicz się z przewoźnikiem a Ty nie dostajesz kasy i jej nie odzyskasz 😞

________
Κώστας
oznacz moderatorów

Contractus
#7 Wielbiciel#

Co to znaczy poprawnie nadać paczkę ?? jakieś szczegóły ??

oznacz moderatorów

pulkownik66
#19 Nestor#

@Contractus sprzedałeś coś i chcesz tą kasę od Allegro? tu wypłacasz

https://allegro.pl/moje-allegro/sprzedaz/srodki-i-historia-operacji#!/

oznacz moderatorów

Contractus
#7 Wielbiciel#

Dzięki za odpowiedz wiedzę że prawidłowo nadaję przesyłki czyli w inpoście dodaję adres meilowy zgodnie w wytycznymi.

Moje pytanie kiedy otrzymam zwrot za wysyłkę??

Jak sie to pojawi w rozrachunkach mojego konta?

oznacz moderatorów

Kaliope_Brzeg
#21 Demiurg#

@Contractus Klient nie płaci i Ty też nie, więc żadnego zwrotu nie ma.

_____________
Kama
oznacz moderatorów

owady
#11 Animator#

@Contractus przecież nie masz SMARTA na aukcjach

oznacz moderatorów

Contractus
#7 Wielbiciel#

Co zrobić żeby pojawiło się logo smart na aukcjach ??

Wydaje mi sie że mam wszystko poprawinie ustawione.

Klienci kupują ze SMART za o paczkomat.

Chyba że chodzi o warunki zwrotów ??

https://allegro.pl/uzytkownik/Contractus?bmatch=baseline-product-cl-eyesa2-engag-dict45-uni-1-3-0717 

 

oznacz moderatorów

Kaliope_Brzeg
#21 Demiurg#

@Contractus Poprawić parametry. Masz 96,7 %, a Smart jest od 98 % wzwyż 🙂

 

_____________
Kama
oznacz moderatorów