Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam,
Mamy pytanie odnośnie zwrotów kosztów od allegro za moją sprzedaż produktu z usługa SMART (klient nie płaci za wysyłkę).
Na jakich zasadach jest rozliczenie tej tranzakcji czy muszę coś wypełnić zgłosić
@Contractus poczta inpost czy DPD ???
Musisz poprawnie nadawać paczki wtedy allegro rozlicz się z przewoźnikiem a Ty nie dostajesz kasy i jej nie odzyskasz 😞
Co to znaczy poprawnie nadać paczkę ?? jakieś szczegóły ??
@Contractus sprzedałeś coś i chcesz tą kasę od Allegro? tu wypłacasz
https://allegro.pl/moje-allegro/sprzedaz/srodki-i-historia-operacji#!/
@Contractus podaj jaki przewoźnik ??? Podstawą są poprawne nadania poczytaj
https://allegro.pl/dla-sprzedajacych/allegro-kurier-dpd-nowy-model-rozliczeniowy-ZGjlBn2rdU4
https://allegro.pl/dla-sprzedajacych/metody-dostawy-poczty-polskiej-nowy-model-rozliczen-EY0aDmkkyuA
Dzięki za odpowiedz wiedzę że prawidłowo nadaję przesyłki czyli w inpoście dodaję adres meilowy zgodnie w wytycznymi.
Moje pytanie kiedy otrzymam zwrot za wysyłkę??
Jak sie to pojawi w rozrachunkach mojego konta?
@Contractus Klient nie płaci i Ty też nie, więc żadnego zwrotu nie ma.
@Contractus przecież nie masz SMARTA na aukcjach
Co zrobić żeby pojawiło się logo smart na aukcjach ??
Wydaje mi sie że mam wszystko poprawinie ustawione.
Klienci kupują ze SMART za o paczkomat.
Chyba że chodzi o warunki zwrotów ??
https://allegro.pl/uzytkownik/Contractus?bmatch=baseline-product-cl-eyesa2-engag-dict45-uni-1-3-0717