Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam.
Kupujący kupił u mnie przedmiot, opłacił. Kiedy już dochodziłem do paczkomatu, napisał do mnie ze złe doczytał ogłoszenie i nie chce przedmiotu. Produktu nie wysłałem, a kupujący wybrał opcje zwróć przedmiot zamiast anuluj.
W jaki sposób zwrócić pieniądze kupującemu?
P
ozdrawiam
Piotr
@piter17234 wejdź proszę w Zamówienia i znajdź zakup klienta, któremu chcesz zwrócić wpłatę. Przy zamówieniu kliknij "Zwróć wpłatę". Zaznacz powód zwrotu wpłaty. W części Dostawa i inne koszty możesz zwrócić klientowi koszt dostawy. W ostatnim kroku kliknij [Zwróć wpłatę], potwierdź swój wybór, a pieniądze trafią do Twojego klienta.
Pieniądze zostaną pobrane z Twojego Allegro Finanse.