anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 
fkbruk
#8 Zapaleniec#

KLIENT KUPIŁ TOWAR ZA 39 ZŁ I ZAŁACIŁ 10,95 ZŁ ZA PRZESYŁKE. DOKONAŁ ZWROTU BO MU NIE PASOWAŁO. CZY MUSZ ZWRÓCIC KOSZT PRZESYŁKI ? 

oznacz moderatorów
6 ODPOWIEDZI 6
Protagoniista
#8 Zapaleniec#

Jeśli była to najniższa forma płatności za wysyłkę to musisz bez gadania.

oznacz moderatorów
kostas11
#21 Demiurg#

@fkbruk prowadzisz firmę i nie znasz UK poczytaj dziś wieczorem zanim wpadniesz w kłopoty 🙂

Art. 32. 1. Przedsiębiorca ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w
terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia konsumenta o odstąpieniu od
umowy, zwrócić konsumentowi wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym
koszty dostarczenia towaru.

Art. 33. Jeżeli konsument wybrał sposób dostarczenia towaru inny niż najtańszy
zwykły sposób dostarczenia oferowany przez przedsiębiorcę, przedsiębiorca nie jest
zobowiązany do zwrotu konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych
kosztów.

Tu chodzi o różnicę w pobraniu, czy jak masz tańszą dostawę a kupujący wybrał droższą ( nie liczymy tu smarta )

________
Κώστας
oznacz moderatorów
Monika__L
#16 Inspirator#

tak.

i nie krzycz...

oznacz moderatorów
az1rael
#21 Demiurg#

@fkbruk zwracasz najtańszą cenowo opcję dostawy na odległość z oferty zakupu

oznacz moderatorów
LEW433
#21 Demiurg#

@fkbruk Koszt zakupu i koszt najtańszej dostawy w tej ofercie, nie liczy się Smart.

oznacz moderatorów
fkbruk
#8 Zapaleniec#

właśnie o smarta mi chodziło jak go interpretowac.

oznacz moderatorów