Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam
Bardzo fajny system odroczonych zakupów Allegro Pay w moim mniemaniu staje się jednocześnie źródłem nowej patologii wśród klientów. Kupują towary nie płacąc swoimi pieniędzmi, otwierają paczkę, nie podoba się, zgłaszają zwrot (przesyłka darmowa smart) i określają zwrot środków bezpośrednio na konto Allegro Pay. Czy to ma jakiś sens? Jeśli dobrze rozumiem w tych przypadkach klient nie ponosi żadnego kosztu takiej zabawy? Sprzedawca ma wygenerowany dodatkowy ruch w postaci pełnej obsługi zwrotu. Coraz częściej mam takie zwroty, może to nowa moda wśród klientów. Czy to jest sposób na zupełnie darmowe sprawdzanie produktów przez kupujących?
Niestety tak. Ale czy tak klient nie ponosi kosztów to bym polemizowała. Sprzedający to wszystko wliczają w cenę towarów. Koszty ponoszą Ci klienci którzy mało zwracają, a dużo kupują. To ostatnio norma w dedukcji allegro, ukarać najlepszych klientów, przymilić się najgorszym... Jeszcze po drodze skłócić sprzedawcę z kupującym...