Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
zrobiłam zamówienie, wybrałam wysyłkę smart za 0 zł oraz przelałam pieniądze przelewem tradycyjnym. sprzedający wysłał automatycznego maila z żądaniem dopłaty za wysyłkę, dlatego że wybrałam przelew tradycyjny, to allegro mu blokuje wysyłkę. czy jest takie coś możliwe? jeśli nie, to co mogę z tym zrobić? to cały mail od sprzedającego:
"Wiadomość jest wygenerowana automatycznie. W przypadku zapłaty za zamówienie w formie przelewu tradycyjnego a nie przez Allegro nie możemy wygenerować listu przewozowego na paczkomat gdyż Allegro blokuje nam taką opcję. Jeśli dokonali Państwo przelewu przez Allegro to jest wszystko w porządku"
@love-ly Tradycyjnym, czyli bezpośredni na konto sprzedawcy? Jeśli tak, nie wyśle Ci towaru Smartem, musisz więc dopłacić za wysyłkę lub anulować zamówienie i kupić ponownie, płacąc przez Allegro Finanse.
Zamawiam wiele rzeczy z dostawą SMART i jednocześnie płaciłam przelewem tradycyjnym i nigdy nie było problemu. czemu teraz nagle jest? jedni mogą wysłać, a drudzy nie?
Przelew tradycyjny, może być zrealizowany również przez Allegro Finanse, albo bezpośrednio na konto sprzedawcy. Potrafisz to rozróżnić?
nie. zawsze płaciłam w ten sam sposób i nawet nie wiedziałam, że jest inna droga. resztę sobie doczytam, dzięki.
@love-ly Jeśli płaciłaś przelewem tradycyjnym przez PayU, niczego nie musisz dopłacać i niczego kupować ponownie. Sprzedawca musi wysłać towar Smartem. Ten mail wprowadza w błąd w takim przypadku i jest niedopuszczalny, niezgodny z zasadami. Jeśli byś płaciła zwykłym przelewem, bezpośrednio na konto bankowe sprzedawcy, wtedy tak, trzeba by było dopłacić.
@xyz96 to nie sprzedawca wprowadza w błąd tylko allegro, tak skomplikowali proces zakupowy że gubi się w nim kupujący jak i sprzedawca.
Dokładnie.
To jest bardzo ważny problem.
W grudniu miałem 3 takie transakcje. Klient wpłacił bezpośrednio na moje konto, musiałem pokryć z własnej kieszeni wysyłkę paczkomatem, a klient nie miał wysyłki SMART, tylko zwykłą.
Coś jest nie tak. Przy starym/nowym MS nie było z tym problemu.
xyz96 - niestety, tak jest. Kupująca nigdzie nie napisała, że zapłaciła przelewem tradycyjnym przez PayU. Więc stanowisko sprzedającego jest jak najbardziej prawidłowe.
Swoją drogą - chyba coś przeoczyłem w regulaminach Allegro - sorry, nie nadążam za ciągłymi zmianami. Dlaczego kupujący, opłacając transakcję bezpośredni na konto sprzedawcy jest inaczej traktowany? Nie może sjorzystać z przesyłek typu Allegro - nie można ich zaadresować, gdyż nie istnieją w systemie PP ani w InPost.
To jest pytanie do moderatorów.
@maxr01 "Swoją drogą - chyba coś przeoczyłem w regulaminach Allegro" - owszem https://allegro.pl/pomoc/aktualnosci/od-27-sierpnia-sprzedawca-nada-przesylke-dopiero-wtedy-gdy-ja-o...
"złote myśli" xyz96: "Sprzedawcy zawsze byli, są i będą moimi wrogami na AG."😄