anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

10,01.2025 przedłużyłem na rok Alllegro Smart a na moim koncie nie mam potwierdzenia. Co robić?

halinawlodek
#7 Wielbiciel#
 
oznacz moderatorów
3 ODPOWIEDZI 3

LEW433
#21 Demiurg#

A na tym koncie, masz jedno konto?

oznacz moderatorów

Monika__L
#17 Koryfeusz#

Zalogować się na właściwe 

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@halinawlodek 10 stycznia wykupiłeś Smart! ale na Twoim drugim koncie. Na koncie, z którego piszesz Smart! również jest aktywny, opłacony do 17.02.2025.
Możesz zrezygnować z usługi na jednym z kont, tutaj informacja jak to zrobić. 

   Monika
   Moderatorka
oznacz moderatorów