anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Alegro smart nie otrzymałem faktury

INFORMATYKATIMKO
#1 Nowicjusz

Witam,

Po zakupie usługi alegro smart dlaczego nie dostaliśmy faktury za ów usługę?

poprosze o odpowiedź

dziekuje

oznacz moderatorów
1 ODPOWIEDŹ 1

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

Cześć @INFORMATYKATIMKO! Fakturę za wykupienie Smart! przesyłamy na adres e-mail przypisany do Twojego konta Allegro. Zgodnie z informacją w wiadomości e-mail z potwierdzeniem zakupu Smart! "Fakturę otrzymasz w osobnym mailu w ciągu najbliższych 24 godzin".
Jeśli nie widzisz wiadomości z fakturą w skrzynce odbiorczej, sprawdź folder spam. Jeśli nie ma tam mejla od nas, napisz proszę za pomocą tego formularza 
Wystawimy i prześlemy do Ciebie duplikat faktury.

   Monika
   Moderatorka
oznacz moderatorów