Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Minął mi okres obowiązywnia poprzedniego smarta z dn. 30.11.2022
Chce teraz tj 14.12.2022 ponownie aktywowac usługe lecz widnieje opis aktywuj usługę w okresie 30.11.2022-30.11.2023
Dlaczego aktywacja nie jest od dnia wyrażenia chęci kontynuowania i zapłaty?
@zimon85 Cześć. 🙂 Komunikat się pojawia, ponieważ do 15 grudnia obowiązuje Cię czternastodniowy okres wypowiedzenia umowy (czyli do 15 grudnia wciąż możesz korzystać ze Smarta na swoim koncie).
Jeśli aktywujesz usługę w trakcie okresu wypowiedzenia, to zostanie ona przedłużona od ostatniego dnia jej trwania na koncie bez wliczenia okresu wypowiedzenia (30.11.).
Jeśli przedłużysz Smarta po 15 grudnia, to termin subskrypcji rozpocznie się od dnia, w którym opłacisz usługę.
Będziesz miał 14dni niby za darmo, ot cała prawda.😀
Jest wręcz przeciwnie. Będzie miał 14 dni mniej, ponieważ jego nowa roczna subskrypcja zakończy się 30.11.2023, a nie 14.12.2023.
W jego przypadku lepiej poczekać jeszcze dwa dni (do 16 grudnia), aby subskrypcja była aktywna przez całe następne 12 miesięcy.