Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Jakim prawe, (poproszę o konkerty punkt w umowie) zostaje nam użytkownikom allegro familly zabrana możliwość korzystania ze smart? PROSZĘ O KONKRETYNY PUNKT W REGULAMINIE
Okej, w takim razie rozumiem że dostanę zwrot pieniędzy, które zapłaciłam ZA ROCZNĄ Subskrybcję :)?
@Client:40733167 a co im zrobisz, wyłączyli i tyle był okres wypowiedzenia a że nikogo o tym nie informowali to co im zrobisz 😄
Ej no informowali przecież, ze 3 maile miałam z czego pierwszy to już bardzo dawno temu... Ale tu nikt nic nie czyta. Takie pokolenie. Opisu aukcji czytać nie musi- wystarczy tytuł i fotka, regulaminu usługi również nie (a potem co chwilę posty z pytaniem czemu smarta mam, a za wysyłkę i tak liczy), a maile to przecież od razu do spamu idzie...
No widzisz, jestem pokoleniem które czyta więcej niż tytuł 🙂
Problem polega na tym, że na mojego e-maila nie dostałam nic 🙂 A jedynie po niemiłym rozczarowaniu okazało się, że dostała je osoba która podzieliła nasze konta na allegro smart 🙂 Poza tym jeśli płacę za roczny abonament danej usługi to chcę z niej korzystać cały rok 🙂 Ale widocznie dla Pani czytającej wszystko, to głupota bo przeciez NAPISALI E-MAILA 🙂
Zdaję sobie sprawę, że nic. Ale właśnie takim podejściem - machaniem ręki na wszystko, jesteśmy oszukiwani na każdym kroku 🙂 I na wszelki wypadek zapytam UOIKI, czy tak można 🙂
@AnnaG-Antyki to nie wiedziałem nie udostępniam więc pewnie dla tego nie dostałem info 🙂
@Client:40733167 to masz w regulaminie i jak były maile to nic nie zrobisz skoro ich nie czytasz 🙂
Allegro poinformuje Nabywcę o zmianie Regulaminu za pośrednictwem wiadomości e-mail wysłanej na adres Nabywcy widniejący w ustawieniach Konta, na co najmniej 15 dni przed wprowadzeniem tych zmian.
Okej, ja wszystko rozumiem 🙂 nie umiem czytać ze zrozumieniem, bądź nie posiadam takiego e-maila. Ale czy to usprawiedliwia Firmę, by skracać opłacaną usługę o połowę?
@Client:40733167 jak sobie wykupiłeś smarta i udostępniałeś dla family to subskrypcję swoją masz aktywną i sobie używasz a rodzinka sobie musi kupić własny smart
@Client:40733167 przecież Tobie nikt nic nie skraca ?
Wykupiłam smarta w styczniu 2023, jest lipiec. Powinnam móc korzystać ze smarta do stycznie 2024. W tym momencie nie mogę korzystać bo mam opcję wyłączoną. Z osoba która zakładała konta i smarta, nie rozmawiam, więc jak mam skorzystać ze swojej opłaconej usługi 🙂 "
status: NIEAKTYWNY
Wygasły darmowe dostawy udostępnione dla Ciebie w Allegro Family przez organizatora"
@Client:40733167 to jak wykupiłaś skoro nie wykupiłaś? wykupiła to osoba udostępniająca smarta a nie ty i ona ma aktywną na rok, skoro partycypowałaś w kosztach usługi u tamtej osoby to reklamację składaj do niej niech ci połowę opłaty wniesionej odda
Wykupiłam, płaciłam za całość osobiście, alE "ORGANIZATOREM" nie jestem i obecnie nie mam możliwości skorzystania ze smart 🙂
Proste. To nie Ty kupiłaś. A kto płacił, nie ma znaczenia.
wiec składaj reklamacje do osoby która organizatorem jest
jakbyś wykupiła to na swoje konto i byś miała usługę aktywną
allegro familly było darmowe więc dodać cię ta osoba mogła z dobrej woli i nic nie powinna za taką usługę wziąć
wychodzi na to że nabrała paru jeleni od każdego zainkasowała po całość za smarta
Od miesięcy była informacja o wygaśnięciu Smarta dla rodzin, w konia to zrobili w listopadzie jak zablokowali wcześniejszy wykup Smarta i podnieśli cenę.
@Client:40733167 napisał(a):Wykupiłam, płaciłam za całość osobiście, alE "ORGANIZATOREM" nie jestem i obecnie nie mam możliwości skorzystania ze smart 🙂
Czyli nie wykupiłaś, ktoś znajomy dołączył Ciebie do Allegro Family (co było dla niego darmowe) i wziął od Ciebie za to pieniądze. A usługa październik/listopad 2022 nagle się zmieniła, nie tylko podniesiono koszt, ale też usługi w ramach rocznej subskrypcji. Zapewne było więcej takich akcji, więc Allegro ukróciło proceder.
Widzisz i tu mam dylemat co odpowiedzieć. Jeśli pierwszy mail informacyjny był przed Twoim zakupem smarta to tak to ich usprawiedliwia. Jeśli był po zakupie to wtedy moim zdaniem nie usprawiedliwia. Nie pamiętam kiedy był. Podejrzewam że w okolicy 21 listopada, bo konta ze smartem wykupionym od tego dnia nie mają dzielenia. Te które wykupiły wcześniej roczne to dzielenie jeszcze mają. Przykładowo mąż kupił w pażdzierniku i ja do pażdziernika mogę korzystać. Tak mi coś nawet świta, ze chyba ze względu na tę informacje wykupywałam wtedy u niego roczne, bo przedtem miałam kilka miesięcznych.
@AnnaG-Antyki ale to nie ma przełożenia bo opłacono udostępnienie smarta od osoby co wykupiła smarta na swoje konto i dodawała potem do swojego family za opłatą a konto autorki postanigdy nie miało swojego smarta