anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

ALLEGRO FAMILLY DO STYCZNIE 2024

Client:40733167
#3 Debiutant#

Jakim prawe, (poproszę o konkerty punkt w umowie) zostaje nam użytkownikom allegro familly zabrana możliwość korzystania ze smart? PROSZĘ O KONKRETYNY PUNKT W REGULAMINIE 

oznacz moderatorów
19 ODPOWIEDZI 19

Client:40733167
#3 Debiutant#

Okej, w takim razie rozumiem że dostanę zwrot pieniędzy, które zapłaciłam ZA ROCZNĄ Subskrybcję :)?

 

oznacz moderatorów

kostas11
#21 Demiurg#

@Client:40733167 a co im zrobisz, wyłączyli i tyle był okres wypowiedzenia a że nikogo o tym nie informowali to co im zrobisz 😄

________
Κώστας
oznacz moderatorów

AnnaG-Antyki
#17 Koryfeusz#

Ej no informowali przecież, ze 3 maile miałam z czego pierwszy to już bardzo dawno temu... Ale tu nikt nic nie czyta. Takie pokolenie. Opisu aukcji czytać nie musi- wystarczy tytuł i fotka, regulaminu usługi również nie (a potem co chwilę posty z pytaniem czemu smarta mam, a za wysyłkę i tak liczy), a maile to przecież od razu do spamu idzie...

oznacz moderatorów

Client:40733167
#3 Debiutant#

No widzisz, jestem pokoleniem które czyta więcej niż tytuł  🙂 
Problem polega na tym, że na mojego e-maila nie dostałam nic 🙂 A jedynie po niemiłym rozczarowaniu okazało się, że dostała je osoba która podzieliła nasze konta na allegro smart 🙂 Poza tym jeśli płacę za roczny abonament danej usługi to chcę z niej korzystać cały rok 🙂 Ale widocznie dla Pani czytającej wszystko, to głupota bo przeciez NAPISALI E-MAILA 🙂

 

oznacz moderatorów

Client:40733167
#3 Debiutant#

Zdaję sobie sprawę, że nic. Ale właśnie takim podejściem - machaniem ręki na wszystko, jesteśmy oszukiwani na każdym kroku 🙂 I na wszelki wypadek zapytam UOIKI, czy tak można 🙂 

oznacz moderatorów

kostas11
#21 Demiurg#

@AnnaG-Antyki to nie wiedziałem nie udostępniam więc pewnie dla tego nie dostałem info 🙂

@Client:40733167 to masz w regulaminie i jak były maile to nic nie zrobisz skoro ich nie czytasz 🙂

  1. Allegro poinformuje Nabywcę o zmianie Regulaminu za pośrednictwem wiadomości e-mail wysłanej na adres Nabywcy widniejący w ustawieniach Konta, na co najmniej 15 dni przed wprowadzeniem tych zmian.

________
Κώστας
oznacz moderatorów

Client:40733167
#3 Debiutant#

Okej, ja wszystko rozumiem 🙂 nie umiem czytać ze zrozumieniem, bądź nie posiadam takiego e-maila. Ale czy to usprawiedliwia Firmę, by skracać opłacaną usługę o połowę?

 

oznacz moderatorów

az1rael
#21 Demiurg#

@Client:40733167 jak sobie wykupiłeś smarta i udostępniałeś dla family to subskrypcję swoją masz aktywną i sobie używasz a rodzinka sobie musi kupić własny smart

oznacz moderatorów

kostas11
#21 Demiurg#

@Client:40733167 przecież Tobie nikt nic nie skraca ? 

________
Κώστας
oznacz moderatorów

Client:40733167
#3 Debiutant#

Wykupiłam smarta w styczniu 2023, jest lipiec. Powinnam móc korzystać ze smarta do stycznie 2024. W tym momencie nie mogę korzystać bo mam opcję wyłączoną. Z osoba która zakładała konta i smarta, nie rozmawiam, więc jak mam skorzystać ze swojej opłaconej usługi 🙂  "

status: NIEAKTYWNY

Wygasły darmowe dostawy udostępnione dla Ciebie w Allegro Family przez organizatora"

oznacz moderatorów

az1rael
#21 Demiurg#

@Client:40733167 to jak wykupiłaś skoro nie wykupiłaś? wykupiła to osoba udostępniająca smarta a nie ty i ona ma aktywną na rok, skoro partycypowałaś w kosztach usługi u tamtej osoby to reklamację składaj do niej niech ci połowę opłaty wniesionej odda

oznacz moderatorów

Client:40733167
#3 Debiutant#

Wykupiłam, płaciłam za całość osobiście, alE "ORGANIZATOREM" nie jestem i obecnie nie mam możliwości skorzystania ze smart 🙂

oznacz moderatorów

serwis-texas
#19 Nestor#

@Client:40733167 

Proste. To nie Ty kupiłaś. A kto płacił, nie ma znaczenia.

oznacz moderatorów

az1rael
#21 Demiurg#

wiec składaj reklamacje do osoby która organizatorem jest 
jakbyś wykupiła to na swoje konto i byś miała usługę aktywną
allegro familly było darmowe więc dodać cię ta osoba mogła z dobrej woli i nic nie powinna za taką usługę wziąć 
wychodzi na to że nabrała paru jeleni od każdego zainkasowała po całość za smarta 

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

Od miesięcy była informacja o wygaśnięciu Smarta dla rodzin, w konia to zrobili w listopadzie jak zablokowali wcześniejszy wykup Smarta i podnieśli cenę.

oznacz moderatorów

drekenzes
#16 Inspirator#

@Client:40733167  napisał(a):

Wykupiłam, płaciłam za całość osobiście, alE "ORGANIZATOREM" nie jestem i obecnie nie mam możliwości skorzystania ze smart 🙂


Czyli nie wykupiłaś, ktoś znajomy dołączył  Ciebie do Allegro Family (co było dla niego darmowe) i wziął od Ciebie za to pieniądze. A usługa październik/listopad 2022 nagle się zmieniła, nie tylko podniesiono koszt, ale też usługi w ramach rocznej subskrypcji. Zapewne było więcej takich akcji, więc Allegro ukróciło proceder.

_________________________________________________________
1.07.2024____Allegro ---> Kolekcje...RIP...
oznacz moderatorów

AnnaG-Antyki
#17 Koryfeusz#

Widzisz i tu mam dylemat co odpowiedzieć. Jeśli pierwszy mail informacyjny był przed Twoim zakupem smarta to tak to ich usprawiedliwia. Jeśli był po zakupie to wtedy moim zdaniem nie usprawiedliwia. Nie pamiętam kiedy był. Podejrzewam że w okolicy 21 listopada, bo konta ze smartem wykupionym od tego dnia nie mają dzielenia. Te które wykupiły wcześniej roczne to dzielenie jeszcze mają. Przykładowo mąż kupił w pażdzierniku i ja do pażdziernika mogę korzystać. Tak mi coś nawet świta, ze chyba ze względu na tę informacje wykupywałam wtedy u niego roczne, bo przedtem miałam kilka miesięcznych.

oznacz moderatorów

az1rael
#21 Demiurg#

@AnnaG-Antyki ale to nie ma przełożenia bo opłacono udostępnienie smarta od osoby co wykupiła smarta na swoje konto i dodawała potem do swojego family za opłatą a konto autorki postanigdy nie miało swojego smarta

oznacz moderatorów