anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Allegro Pay

maciejos1996
#1 Nowicjusz#

Witam, 

Jakiś czas temu kupiłem parę filmów i chciałem wypróbować opcję Allegro Pay. 

Po jakimś czasie nadawcą zaczął spóźniać się z dostawą. Zadzwoniłem do nadawcy i poprosiłem o anulację. Zaakceptowali to. 

Następnie poinformowałem o moim wyczynie samo Allegro, aby nie było problemu. Pracownik biura obsługi klienta poinformował mnie, że nie muszę płacić tej raty, ponieważ na czas zrezygnowałem z zamówienia. 

Do dziś Allegro wysyła mi groźby, że zaczną mi naliczać odsetki. 

Proszę o pomoc. Mam zdjęcia udowadniające, że biuro obsługi samo powiedziało mi by nie płacić, ale od paru dni Allegro chyba nie chce ze mną rozmawiać.

Pozdrawiam

oznacz moderatorów
3 ODPOWIEDZI 3

LEW433
#21 Demiurg#
oznacz moderatorów

xyz96
#21 Demiurg#

@maciejos1996 Widocznie sprzedawca nie zwrócił wpłaty do Allegro Pay.

Możesz poprosić o pomoc Allegro przez ten formularz; https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=65a29468-5e40-4672-a8d6-e0a1f77e6d3a&subjectId=5d429015-5... sprzedawca otrzyma odpowiedni komunikat i szybko wpłatę zwróci.

Możesz też otworzyć Dyskusję; https://allegro.pl/dyskusje/nowa zgłosić w niej problem ze zwrotem wpłaty i poprosić tam o pomoc pracownika Allegro.

 

Zwrot, anulowanie zakupu w Allegro Pay;

Zwroty i reklamacje zakupów z Allegro Pay przebiegają zgodnie z zasadami obowiązującymi na Allegro.

Jeśli zwrócisz lub anulujesz zakup opłacony z Allegro Pay – środki zwrócone przez sprzedającego przez Allegro Finanse zwiększą Twoje środki dostępne w usłudze.

Na zwrot środków przez sprzedającego czekamy:

  • 30 dni w przypadku opcji spłaty w ciągu 30 dni
  • 1 miesiąc w przypadku pozostałych opcji spłat.

Jeśli środki nie wpłyną w tym czasie, masz obowiązek spłacić swój zakup samodzielnie. Aby Ci to umożliwić, zmienimy Twój harmonogram spłat. Nie poniesiesz z tego tytułu dodatkowych kosztów. Zaktualizowany harmonogram znajdziesz w Twoim panelu Allegro Pay.

Jeżeli sprzedający zwróci środki przez Allegro Finanse po tym, jak już spłacisz zakupy – zwrócimy Ci nadpłaconą kwotę. Otrzymasz przelew na rachunek bankowy, z którego zakupy zostały opłacone. Jeśli nie będzie to możliwe – skontaktujemy się z Tobą, aby ustalić sposób zwrotu środków.

https://allegro.pl/pomoc/dla-kupujacych/allegro-pay/allegro-pay-najczesciej-zadawane-pytania-0K6dOBv...

 

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@maciejos1996 Bardzo mi przykro, ale otrzymałeś taką informację, ponieważ Sprzedający, wbrew deklaracjom, nie dokonał zwrotu wpłaty. Poprosiłam już naszego pracownika o wypowiedź w trwającej między Tobą, a Sprzedającym dyskusji. W razie braku reakcji ze strony Sprzedającego do końca poniedziałku, postępuj proszę zgodnie z instrukcją naszego pracownika. 

   Ola
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów