Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam,
Jakiś czas temu kupiłem parę filmów i chciałem wypróbować opcję Allegro Pay.
Po jakimś czasie nadawcą zaczął spóźniać się z dostawą. Zadzwoniłem do nadawcy i poprosiłem o anulację. Zaakceptowali to.
Następnie poinformowałem o moim wyczynie samo Allegro, aby nie było problemu. Pracownik biura obsługi klienta poinformował mnie, że nie muszę płacić tej raty, ponieważ na czas zrezygnowałem z zamówienia.
Do dziś Allegro wysyła mi groźby, że zaczną mi naliczać odsetki.
Proszę o pomoc. Mam zdjęcia udowadniające, że biuro obsługi samo powiedziało mi by nie płacić, ale od paru dni Allegro chyba nie chce ze mną rozmawiać.
Pozdrawiam
My także Ci niestety nie pomożemy, @mr_oma @_HolaOla_ @la_nika albo tu: https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=71f555ff-e040-42b3-a55b-d46b7fc1d3cc
@maciejos1996 Widocznie sprzedawca nie zwrócił wpłaty do Allegro Pay.
Możesz poprosić o pomoc Allegro przez ten formularz; https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=65a29468-5e40-4672-a8d6-e0a1f77e6d3a&subjectId=5d429015-5... sprzedawca otrzyma odpowiedni komunikat i szybko wpłatę zwróci.
Możesz też otworzyć Dyskusję; https://allegro.pl/dyskusje/nowa zgłosić w niej problem ze zwrotem wpłaty i poprosić tam o pomoc pracownika Allegro.
Zwrot, anulowanie zakupu w Allegro Pay;
Zwroty i reklamacje zakupów z Allegro Pay przebiegają zgodnie z zasadami obowiązującymi na Allegro.
Jeśli zwrócisz lub anulujesz zakup opłacony z Allegro Pay – środki zwrócone przez sprzedającego przez Allegro Finanse zwiększą Twoje środki dostępne w usłudze.
Na zwrot środków przez sprzedającego czekamy:
Jeśli środki nie wpłyną w tym czasie, masz obowiązek spłacić swój zakup samodzielnie. Aby Ci to umożliwić, zmienimy Twój harmonogram spłat. Nie poniesiesz z tego tytułu dodatkowych kosztów. Zaktualizowany harmonogram znajdziesz w Twoim panelu Allegro Pay.
Jeżeli sprzedający zwróci środki przez Allegro Finanse po tym, jak już spłacisz zakupy – zwrócimy Ci nadpłaconą kwotę. Otrzymasz przelew na rachunek bankowy, z którego zakupy zostały opłacone. Jeśli nie będzie to możliwe – skontaktujemy się z Tobą, aby ustalić sposób zwrotu środków.
@maciejos1996 Bardzo mi przykro, ale otrzymałeś taką informację, ponieważ Sprzedający, wbrew deklaracjom, nie dokonał zwrotu wpłaty. Poprosiłam już naszego pracownika o wypowiedź w trwającej między Tobą, a Sprzedającym dyskusji. W razie braku reakcji ze strony Sprzedającego do końca poniedziałku, postępuj proszę zgodnie z instrukcją naszego pracownika.