Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@oliviaty Napisz na czacie Allegro tu; https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=a09c2d7f-ef5c-4001-847a-cbe75830e40e powinieneś mieć możliwość zwrotu.
@oliviaty to dlatego, że w ofercie sprzedający ma ustawione tylko dwa dni na odstąpienie od umowy, zgłosiłam to już do odpowiedniego zespołu i poprosiłam, aby wysłano widomość bezpośrednio do Ciebie jak dokonać zwrotu w tej sytuacji.
@oliviaty zakup do firmy czy osoby prywatnej ? forma musi mieć minimum 14 dni może więcej, osoba prywatnie może dowolnie se ustawić bo nie podlega pod ustawę konsumencką 😞
@kostas11 to konto-firma, dlatego sprzedający otrzymał upomnienie.
No podobno nie może se dowolnie ustawić przy Smarcie;
bardzo przepraszam Ciebie i inne osoby z tego wątku. Po dodatkowych konsultacjach okazało się, że moje wcześniejsze odpowiedzi nie były prawdziwe, dlatego je usunęłam, żeby nie wprowadzały niepotrzebnego zamieszania.
Otrzymałam informację, że jeżeli prywatny Sprzedający decyduje się przyjmować zwroty to minimalny czas do ustawienia wynosi 14 dni, chyba że towar podlega pod ustawowe wyjątki (te, które są wymienione w liście po wybraniu powodu "ograniczona możliwość lub brak możliwości"), wtedy możliwe jest wybranie innej liczby dni.
Jednym z warunków Smart! jest udostępnienie warunków zwrotów, ponieważ Kupujący kupując w ramach Smart! ma prawo do bezpłatnego zwrotu. Decydując się na udostępnienie metod Smart! Sprzedający zgadzają się z regulaminem oraz jego warunkami, które jasno mówią, że należy udostępnić warunki zwrotu. Korzystanie z oznaczenia Smart! w ofertach jest dobrowolne, zatem jeżeli prywatny Sprzedający nie chce udostępniać Kupującemu możliwości zwrotu towaru, może tego nie robić, ale wtedy oferty nie mogą być oznaczone jako Smart!
Moje wcześniejsze odpowiedzi również były konsultowane, ale teraz po dodatkowej weryfikacji otrzymałam potwierdzenie, że jest tak jak napisałam powyżej. Prywatny Sprzedający, aby jego oferty było oznaczone jako Smart!, musi przyjmować zwroty od Kupujących. Wybaczcie zamieszanie.
Wlasnie teraz doczytalam ze gumka do wlosow z kupka sztucznego tworzywa to wg sprzedajacego "treska" i ze jest czas na zwrot 2 dni... ale zgubil mnie fakt ze zwykle smatrt to 14 dni.
@xyz96 tak, wszystko się zgadza, aby mieć w swoich ofertach oznaczenie Smart! prywatny sprzedający również powinien udostępniać zwroty. Więc masz rację, nawet gdyby był to prywatny sprzedający, to aby oferty były Smart! musiałby zmienić ustawienia, więc do niego również wysłalibyśmy wiadomość. Przy Smart! nie może dowolnie tego ustawić, ale gdyby nie zależało prywatnemu sprzedającemu na takim oznaczeniu, to mógłby mieć dowolny czas na zwrot lub informację, że ich nie przyjmuje w zakładce "zwroty" i pewnie to miał na myśli @kostas11