Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
zabierze
Może pobrać ale jakby tak się stało to one wrócą do Ciebie w ciągu 3dni.
0k. Dziękuje gorzej jak drugi raz to samo bedzie i będe musiała trzy razy przelew robić
dalej to samo drygi raz przelew a smarta nie ma...
Jest jakis numer telefonu zeby sie dowiedziec co z platnością za Smart?
@aneta_zel czy Smart próbujesz wykupić z konta z którego do nas piszesz? Nie widzę, żadnych płatności ani prób wykupienia usługi na twoim koncie. Gdzie otrzymałaś informację, że trzeba ponowić płatność? Czy Smart! wykupowałaś na tej stronie?
Możesz tutaj (po opisaniu problemu) wybrać sposób kontaktu, w którym jest też możliwość zamówienia rozmowy telefonicznej.
Tak z tego samego konta zrobiłam przelew dwa razy i nic. Jak teraz odzyskam pieniądze? A Smart dalej nie mam. Z tej strony kupiłam i nic.
@aneta_zel nie martw się, na pewno uda nam się to wyjaśnić. Prześlij proszę potwierdzenia wpłat za Smart! na adres spolecznosc@allegro.pl, wyjaśnię to z operatorem płatności 🙂
Ok. Dziękuję bardzo
Na pocztę dostałam informacje że mam już smart teraz tylko odzyskać chce jedna wpłatę. Dziękuję i pozdrawiam
@aneta_zel super, dziękuję za informację! Teraz również widzę w systemie, że Smart! na Twoim koncie jest aktywny 🙂 Podwójna płatność została odrzucona, więc wróci na Twoje konto automatycznie w ciągu kilku dni roboczych.
Ślicznie dziękuję za pomoc. Miłego dnia 😊
@aneta_zel nie ma sprawy! 🙂 Miłego dnia!