Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Należę do grupy Allegro Family (usługa udostępniona m.in dla mnie), w ramach której założyciel przedłużył ostatnio pakiet Smart.
W ramach swojego konta widzi inną (dłuższą) datę pakietu Smart, niż ja na swoim koncie (założyciel: 29.03.2024, ja: 30.06.2023).
Dostaję powiadomienia od Allegro o kończącym się niebawem pakiecie Smart.
Na swoim koncie widzę wszystkie osoby należące do mojej grupy Allegro Family (w tym założyciela udostępniającego pakiet Smart).
Z czego może wynikać różnica w datach dostępności pakietu Smart w ramach grupy Allegro Family na naszych kontach? Możliwe problemy z synchronizacją?
Do kogo i w jaki sposób powinnam zgłosić problem?
@hkarcz udostępnienie wygasa z końcem czerwca, więc musisz wykupić sam smarka 😄