Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Zakupiłem produkty z dostawą allegro smart.
Sprzedawca wysłał produkty pocztex Kurier 48. Pomylił się w zamówieniu. Zwracam część produktów po ustaleniu ze sprzedawcą. Nie będę wnosił roszczeń finansowych, bo sprzedawca uzupełnił zamówienie. Czy mogę nadać przesyłkę w paczkomacie Inpost, czy tylko na poczcie.
Tylko przedmioty dostarczone paczkomatem zwracasz paczkomatem, tu masz instrukcję; https://allegro.pl/pomoc/dla-kupujacych/zwrot-z-allegro-smart/jak-zwrocic-przedmioty-kupione-w-ramac...
Poza tym, jeśli odsyłasz w ramach reklamacji, gdy sprzedawca popełnił błąd, możesz odesłać dowolną metodą. Sprzedawca w takiej sytuacji ma obowiązek zwrócić Ci koszt odesłania.
@Client:44937387 tylko na poczcie jak darmowy zwrot smart, paczkomatem zapłacisz i musisz dogadać się z firmą czy ktoś poleci do paczkomatu po to 😄
Ok. Dzięki. Wartość zwracanych produktów jest na poziomie kosztów dostawy. Koszt dojazdu do najbliższego UP, jest niewiele mniejszy niż wartość produktów. Zapytałem o paczkomat bo jest w mojej miejscowości. Dziękuję za wyjaśnienie.