Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Weszłam dzisiaj na allegro i otrzymałam komunika, że wkrótce wygaśnie Allegro Smart. Nie myśląc długo zapłaciłam wskazaną kwotę. Po dokonaniu płatności sprawdziłam, że 01-09 zapłaciłam już za allegro Smart. Dlaczego po opłaceniu abonamentu na kolejny rok dalej mam komunikat, że abonament wygasa. Wprowadza to w błąd. Czy środki, które dzisiaj przelałam zostaną zwrócone?
Opcje dwie. A pierwsza płatność nie przeszła i kasa powinna wrócić. Opcja B - zalogowałaś się na inne konto i wykupiłaś na dwóch, bywa zdecydowanie zbyt łatwo np przy zmianie sprzętu...
No chyba, że to jakiś wolny przelew i jeszcze nie zaksięgowali...
Cześć @mkasia21, sprawdziłem i jedyna płatność, jaka widnieje w systemie jest z dziś tj. 03.09.2025 10:11.
Czy masz możliwość przesłania potwierdzenia płatności z 01.09.2025 na adres e-mail: spolecznosc@allegro.pl?
Wtedy zweryfikuję to z odpowiednim działem 🙂