Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
zrobiłam zakupy za 349 zł od jednego sprzedawcy mam allegro smart na 1 miesiąc wiec czemu wchodzi mi płatność za kuriera 20 zł
Musisz wybierać oferty oznaczone ikoną Smart i sposób dostawy oznaczony ikoną Smart. Gdy kupujesz wiele przedmiotów, łączny koszt wysyłki bez Smart nie może przekroczyć 40 zł, po przekroczeniu Smart znika; https://allegro.pl/pomoc/dla-kupujacych/korzysci-i-aktywacja-allegro-smart/jak-korzystac-z-allegro-s...
Wiele osób kupuje Smart a potem dziwią się, że muszą płacić za dostawy.
@Client:33451616 Zapewne, któryś artykuł nie ma ikonki Smart albo inny rodzaj dostawy, także sprzedawcy "manipulują" dostawami Smart, tak żeby utrudnić, sprawdzaj dokładając do koszyka.
Może trochę z innej beczki ale trafiła mi się dziś sytuacja że klient posiadający smarta tak jak i ja opłacił przesyłkę za 0 zł lecz nie ma tej przesyłki w systemie i nie mam jak wydrukować etykiety ,klientka zmieniła konto w tym samym banku i opłacała z innego niż to z którego wykupowała smarta i co mam zrobić? w zamówieniach jest opłata a wysłać się nie da.
Zapytaj na czacie Allegro, co masz zrobić w tej sytuacji https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=6b0fd6c3-e25e-4e61-a1da-ed23df85af7e i napisz tu, co Ci doradzono 🙂
@xyz96 Dzięki już wysłałem zapytanie na czat.Jak coś się wyjaśni dam znać.
Jeśli klientka kupiła przedmiot z dostawą InPostem to od wczoraj ich menager nie widzi niektórych zamówień mimo, że zostały opłacone. U mnie jest problem z wszystkimi zamówieniami złożonymi 29.10.2020, 30.10.2020 i niektórymi z 31.10.2020 - zgłaszałem problem allegro i impostowi, ale dostałem tylko informację, że ich technicy pracują nad jego rozwiązaniem wysyłki czekają.
@Axis-tech Masz rację właśni teraz już mi się jej etykieta wyświetliła i mogłem wydrukować ,bałagan mają w systemie po tych ostatnich zmianach. Wpłata wczoraj wieczorem a etykieta dostępna następnego dnia przed południem ,dobrze że nie mam wysyłki natychmiast bo już by jakieś punkty poleciały nie z mojej winy ale ktoś musiałby oberwać.
u mnie też już działa, ale niestety wczorajsze wysyłki pójdą z opóźnieniem . Napisałem już do klientów maile z wyjaśnieniem sytuacji i mam nadzieję, że będą wyrozumiali 🙂