anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Allegro Smart

MAMY ROZWIĄZANIE!
Rav_doroti
#7 Wielbiciel#

Witam serdecznie, 

Opłacałem usługę Smart na rok, w tym roku, kilka miesięcy temu, a w statusie jest informacja ze ostatnia wpłata była 03.12.2021, więc niedługo muszę odnowić usługę.

Niestety nie wiem jak sprawdzic takie płatności, gdyż były to płatności łączone z zakupami.

Czy istnieje jakiś sposób, aby wyselekcjonowac tylko płatność za pakiet Smart?

 

Pozdrawiam i z góry dziękuję za informację 

oznacz moderatorów
3 ODPOWIEDZI 3
LEW433
#21 Demiurg#

Jesteś pewien bo jak była to by się przedłużyło a nie da się zapłacić tak daleko w przód, zawsze możesz zapytać tu: https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=26169f08-82f9-404d-b481-736503d57f3d&subjectId=99558ab2-8...

oznacz moderatorów
la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@Rav_doroti widzę, że w sprawie nr 27572505 otrzymałeś duplikaty faktur, ja natomiast potwierdzam, że Smart! będzie dostępny na Twoim koncie do 18.12.2022, a opłacony jest do 03.12.2022. 

   Monika
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów
Rav_doroti
#7 Wielbiciel#

Dziękuję bardzo Pani Moniko!!! 🙂 🙂 🙂
Wszystko się zgadza, a czas po prostu leci jak furiata jakiś 🙂
Pozdrawiam

Rav

oznacz moderatorów