- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
11 dni temu anulowałem jeden z dwóch zakupów dokonanych przez Pay po w tymże dniu. Dostałem informację, że przesyłka jest u kuriera a nawet doręczona. A jednocześnie odpowiedź, że przyjęto moje zgłoszenie o anulowaniu. Kwota do spłaty nadal się nie zmieniła. Czy powinienem podjąć jakieś działania w tej sprawie? Co mogę zrobić?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@Client:43176173 Nie otrzymałeś tej przesyłki?
Po anulowaniu sprzedawca powinien oddać wpłatę do PayPo, widocznie tego nie zrobił. Napisz do Allegro przez ten formularz; https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=65a29468-5e40-4672-a8d6-e0a1f77e6d3a&subjectId=5d429015-5... i poproś o pomoc. Sprzedawca otrzyma odpowiedni komunikat i wpłatę zwróci.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Już w porządku, sprawa jest zakończona pozytywnie. Dogadaliśmy się, dziękuję za pomoc.
![DECO-MASTER DECO-MASTER](https://spolecznosc.allegro.pl/html/assets/Jestem_Tu_Nowy.jpg)
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Jak doręczona. Masz paczkę, czy tylko firma kurierska tak twierdzi.
Zgłoszenie przyjęto, ale gdzie jest towar?
Rozumiem, że odstępujesz od umowy.
"kwota do spłaty" - czy na raty kupione?
Sprzedawca może się na krótko wstrzymać z wypłatą.
Pisz jaśniej.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
To nie było na raty. Wygląda jakby sprzedawca nie oddał wpłaty do PayPo. Reszta tak jak napisałem.
![DECO-MASTER DECO-MASTER](https://spolecznosc.allegro.pl/html/assets/Jestem_Tu_Nowy.jpg)
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Na Allegro, to chyba PayU, nie PayPo . Jak sprzedający nie ma środków w tym systemie, to w 10 minut nie zadziała. Trzeba czekać.
![Była Moderatorka Była Moderatorka](/html/@4114C8E035C70B3FF00E7C077C354BB8/assets/exmoderator.gif)
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@Client:43176173, do anulowanego zamówienia na kwotę 209 zł został zlecony zwrot. Natomiast drugi Sprzedający nie zlecił jeszcze zwrotu w wysokości 55,68 zł, dlatego taka kwota pojawia się w PayPo do spłaty.
Sprzedający ma 14 dni na zwrot środków - ten czas mija 29 maja. Skontaktowaliśmy się ze Sprzedającym. Być może przyspieszy to rozwiązanie tej sprawy. 🙂
Moderatorka
_____________
Daj znać, co myślisz o Allegro Gadane i wypełnij ankietę! 🙂