Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Zamówienie z dnia 30.10, wygenerowana etykieta nadania 2.11, przesyłka nadal oczekuje, bo sprzedający buja i kręci, nie ma na stanie oferowanego towaru. Straciłam cierpliwość i nie będę czekać i robić z siebie dalej **piiip**ki... W aukcji nie mam opcji „anuluj”, a jedynie „zwrot”. Czy mogę wiec teoretycznie zwrócić towar którego nie mam, by tak odstąpić od umowy?
@Patkaaaxd Tak, możesz skorzystać z opcji Zwrot. To także będzie Twoje anulowanie w sytuacji, w której towar nie został wysłany. Sprzedawca musi wtedy zwrócić pieniądze. On nie wyśle towaru a Ty nie musisz go odsyłać. Anulować możesz też zwykłym mailem, będzie tak samo skuteczne.
@Patkaaaxd
Czy mogę wiec teoretycznie zwrócić towar którego nie mam, by tak odstąpić od umowy?
Zgodnie z Art 27 UoPK, aby odstąpić od Umowy powinnaś złożyć Kupującemu stosowne oświadczenie.
Nie można zwrócić (odesłać) czegoś w posiadanie czego się nie weszło.
W tym artykule masz napisane kiedy można (a kiedy nie można) "anulować" zamówienia:
https://allegro.pl/pomoc/dla-kupujacych/sposoby-zakupow/jak-anulowac-zakup-rKDAEXOx8iX
Wchodzenie przez Kupującego na abstrakcyjny poziom "teoretycznych zwrotów" może być tak samo niebezpieczne jak dla Sprzedawcy "teoretyczne wysyłki".
Jak sprzedawca zwleka z wysyłką - to są narzędzia (np. dyskusja) by go ponaglić .
@Patkaaaxd, możesz też odstąpić od umowy np. w formie wiadomości mejlowej wysłanej Sprzedającemu.