Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
11 dni temu anulowałem jeden z dwóch zakupów dokonanych przez Pay po w tymże dniu. Dostałem informację, że przesyłka jest u kuriera a nawet doręczona. A jednocześnie odpowiedź, że przyjęto moje zgłoszenie o anulowaniu. Kwota do spłaty nadal się nie zmieniła. Czy powinienem podjąć jakieś działania w tej sprawie? Co mogę zrobić?
@Client:43176173 Nie otrzymałeś tej przesyłki?
Po anulowaniu sprzedawca powinien oddać wpłatę do PayPo, widocznie tego nie zrobił. Napisz do Allegro przez ten formularz; https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=65a29468-5e40-4672-a8d6-e0a1f77e6d3a&subjectId=5d429015-5... i poproś o pomoc. Sprzedawca otrzyma odpowiedni komunikat i wpłatę zwróci.
Już w porządku, sprawa jest zakończona pozytywnie. Dogadaliśmy się, dziękuję za pomoc.
Jak doręczona. Masz paczkę, czy tylko firma kurierska tak twierdzi.
Zgłoszenie przyjęto, ale gdzie jest towar?
Rozumiem, że odstępujesz od umowy.
"kwota do spłaty" - czy na raty kupione?
Sprzedawca może się na krótko wstrzymać z wypłatą.
Pisz jaśniej.
To nie było na raty. Wygląda jakby sprzedawca nie oddał wpłaty do PayPo. Reszta tak jak napisałem.
Na Allegro, to chyba PayU, nie PayPo . Jak sprzedający nie ma środków w tym systemie, to w 10 minut nie zadziała. Trzeba czekać.
@Client:43176173, do anulowanego zamówienia na kwotę 209 zł został zlecony zwrot. Natomiast drugi Sprzedający nie zlecił jeszcze zwrotu w wysokości 55,68 zł, dlatego taka kwota pojawia się w PayPo do spłaty.
Sprzedający ma 14 dni na zwrot środków - ten czas mija 29 maja. Skontaktowaliśmy się ze Sprzedającym. Być może przyspieszy to rozwiązanie tej sprawy. 🙂