Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Jak mogę anulować zakup, którego 'rzekomo' nie da się anulować.
Dokonałam zakupu ale płatność nie poszła, bo karta bankowa była już przedawniona.
Dokonałam kolejnego zakupu tego samego towaru ale jako inne zamówienie z nowej karty- płatość poszła, towar otrzymałam.
Niestety pierwsze zamówienie wciąż 'wisi' jako niezapłącone - a sprzedawca wysyła mi monity do zapłaty.
Proszę o info czy coś się da z tym zrobić, czy nie i będzie sobie tak 'wisiało' na moim koncie.
Anna1707B poinformuj sprzedawcę najlepiej w ciągu otrzymanej wiadomości o rezygnacji z zakupu . Będzie wisiało , ale możesz skorzystać z opcji ,, ukryj zakup ,,
@Anna1707B Wyślij sprzedawcy zwykłego maila z informacją o rezygnacji z zakupu, podając dane tej transakcji. To będzie skuteczne anulowanie, odstąpienie od umowy. Po tym sprzedawca nie może Cię już nękać o zapłatę.
To, że nieopłacony zakup wisi na Twoim koncie w niczym Ci nie przeszkadza, niech sobie wisi, po pewnym czasie zniknie.
OK, dziękuję za informacje.