Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Od pewnego czasu występuje błąd podczas próby pobrania etykiety zwrotu poprzez DPD. Problem w tym, ze pozostało mi 2 dni do zwrotu, a nie mogę pobrać etykiety. Co robic?
@VVnuk czy możesz doprecyzować na czym polega problem? Czy sprawa dotyczy działań w aplikacji, czy w przeglądarkowej wersji Allegro?
Wskaż też numer zamówienia, którego dotyczy sprawa.
Problem dotyczy dwóch zakupów o numerach:
- da503120-690b-11ef-be6d-0bc24961a559
- b75e4f70-690c-11ef-83d1-8f1e55477a23
Chcę pobrać etykietę zwrotu i w obu przypadkach widoczny jest komunikat: "Nie możemy pobrać etykiety."
Próbowałem pobrać poprzez dwie przeglądarki komputerowe oraz poprzez aplikację Allegro. W każdym przypadku ten sam komunikat.
@VVnuk za kilka minut otrzymasz od nas wiadomość mailową ze szczegółowymi informacjami, jak wygenerować i pobrać nowe etykiety 🙂
Super! Dziękuję uprzejmie.