Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry,
Chciałem dokonać zwrotu towaru, kliknąłem zwrot, wygenerowana została etykieta pocztex. Niestety w placówce poczty okazało się, że Pani nie przyjmie paczki, bo nie wchodzi do systemu. Próbowała różnymi sposobami ale odesłała mnie z kwitkiem. Co w takiej sytuacji? Jak można wygenerować ponownie etykietę? Tylko zwrot przez Pocztę Polską w tym przypadku jest darmowy.
@bielaszek1 sprawdziłam to i z samą etykietą jest wszystko w porządku, został nawet nadany numer przesyłki - 00159007738307972932. Napisz prosz o które zamówienie chodzi, może sprawdziłam nieodpowiednie.
3102f4a0-c27a-11ee-9400-f5d4a7cf02a6
@bielaszek1 to jest zamówienie, które sprawdzałam, wszystko jest ok z wygenerowaną etykietą, przesyłka ma również nadany numer.
Możesz napisać do nas za pomocą tego formularza z prośbą o wygenerowanie nowej etykiety, ale obawiam się, że Pani na poczcie się pomyliła.
Niestety na poczcie w żaden sposób pracownik nie mógł odnaleźć przesyłki w systemie. Sprawdziłem przy pracowniku, że nawet na stronie PP w opcji śledzenie jest widoczna paczka ale mimo to nie mogłem nadać paczki
Nadawałeś w placówce własnej PP czy w agencyjnej? Tylko niektóre agencje przyjmują paczki z etykietą z e-nadawcy.
A co do nadania, to tu w placówce nie wyszukują tego w systemie, a skanują kod kreskowy. Pani w placówce powinna ją zeskanować jak standardową przesyłkę, wtedy system pobierze dane z serwera PP. Jakby nie było przesyłki w systemie, to zostanie ona automatycznie utworzona.