Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@kulam1 Niestety nie możemy pomóc w przekierowaniu, jeśli paczka jest już w paczkomacie. Skontaktuj się ze sprzedającym. Być może on będzie mógł interweniować w tej sprawie w InPost.
@mdrogeria ha ha, grubo 🙂
@serwis-texas Mam pytanie do Ciebie w związku z problemem, który nam zgłaszałeś. Czy ładowanie emotek działa u Ciebie prawidłowo?
Cześć Ola. Nie do końca rozumiem pytanie. W tym temacie widzę emoty (pisane przez innych lub siebie). Jak piszę je ręcznie to będą widoczne po publikacji posta. Jak otwieram zakładkę wstaw emotikon to ładuje się okno z prawidłowymi emotikonami. ♠️♥️♦️♣️
@serwis-texas Chodzi mi o sytuację, kiedy sam piszesz wiadomość i wstawiasz do niej emotkę. Czy ładuje się normalnie? Nie pojawiają się żadne błędy lub komunikaty?
@serwis-texas Dziękuję 🙂
@_HolaOla_ To ja dziękuje za zainteresowanie 🙂
Dziwne to pytanie... Czy to tak każdy może sobie podejść do paczkomatu i włozyć albo wyjąć paczkę?
Jakaś nowa tradycja się tworzy? Paczkomacie otwórz się !! ...😗