Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Na stronie Multikino.pl rezerwuję bilety, wprowadzam otrzymany mój indywidualny kod rabatowy i otrzymuję informację: "Wprowadzony kod jest niepoprawny, został już wykorzystany lub działa tylko offline". Wprowadzałem kopiuj-wklej i za drugim razem wpisując z klawiatury, zawsze ten sam komunikat. Czy to jakaś ściema, czy kod jest ważny dopiero za kilka dni, czy też jeszcze coś innego?
@B_Jalt Cześć. Możesz kupić maksymalnie 2 bilety w jednej transakcji z użyciem kodu, dlatego muszę dopytać: ile biletów rezerwujesz?
O dwóch biletach maksymalnie doczytałem się w regulaminie i tyle rezerwowałem.
@B_Jalt Prześlij mi proszę ten kod na adres: spolecznosc@allegro.pl. Sprawdzimy dokładnie tę sytuację.
@B_Jalt Otrzymałam Twoją wiadomość, więc bardzo dziękuję. Poprosiłam już nasz zespół o kontakt z Tobą w tej sprawie, więc niebawem otrzymasz od nas wiadomość mailową.
Troche wstyd @_HolaOla_ ze trzeba upominac sie recznie o wiele rzeczy....:( monety za cos tam nie przyznane z automatu POMIMO spelnienia warunkow, z kuponami problem...i tak w kolko.
Czesc @_HolaOla_ mam ten sam problem, komunikat że kod wykorzystany lub błedny.
Chce kupic dwa bilety. Wiec wszystko zgodne z zasadami.
Pomożesz?
@narciarz86 Jasne, ale każdy kod jest indywidualny stąd potrzebujemy więcej szczegółów (treść kodu oraz który seans próbowałeś nim opłacić) , więc zgłoś się proszę do nas przez ten formularz. Moi koledzy i koleżanki na pewno pomogą 🙂
Nie rozumiem po co dostaję wiadomość z informacją o kodzie wysłanym na maila z całą instrukcją obsługi, zamiast po prostu otrzymać sam kod w tej wiadomości. Oczywiście żadnego kodu w skrzynce nie znalazłam mimo, że przeszukałam ją wzdłuż i wszerz. Tylko marnowanie czasu i szarpanie nerwów.
Ja mam to samo. Przeczytałam maila od deski do deski i nie znalazłam żadnego kodu, mimo iż dostałam informację, że tam go znajdę i jak go wykorzystać. Nie wiem co mam teraz zrobić.
Dzień dobry,
w maju nie działa mi kod rabatowy Do multikina
Po wpisaniu kodu w multikinie wyskakuje komunikat "wprowadzony kod jest niepoprawny, został już wykorzystany lub działa tylko offline". Nie wykorzystałem ani jednego kodu i chce kupić tylko jeden bilet.
@Client:96185588 aby to wyjaśnić napisz proszę do nas za pomocą tego formularza, a w wiadomości podaj kod, który wprowadzasz.
Gdy wpisuje kod wyskakuje informacja że został on już wykorzystany lub działa tylko offline, mimo ze powinien działać online i nie korzystałam w ciągu miesiąca ani razu z niego
@Client:109969986 przykro mi że nie możesz zrealizować kodu, aby to wyjaśnić napisz proszę do nas za pomocą tego formularza, a w wiadomości podaj kod, który wprowadzasz.