anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Benefit Multikino. Po wprowadzeniu kodu otrzymuję info "Kod został już wykorzystany". O co chodzi?

B_Jalt
#7 Wielbiciel#

Na stronie Multikino.pl rezerwuję bilety, wprowadzam otrzymany mój indywidualny kod rabatowy i otrzymuję informację: "Wprowadzony kod jest niepoprawny, został już wykorzystany lub działa tylko offline". Wprowadzałem kopiuj-wklej i za drugim razem wpisując z klawiatury, zawsze ten sam komunikat. Czy to jakaś ściema, czy kod jest ważny dopiero za kilka dni, czy też jeszcze coś innego?

oznacz moderatorów
16 ODPOWIEDZI 16

ko_alka
Moderatorka
Moderatorka

@B_Jalt Cześć. Możesz kupić maksymalnie 2 bilety w jednej transakcji z użyciem kodu, dlatego muszę dopytać: ile biletów rezerwujesz? 

Ola
Moderatorka

  _____________
  Wypełnij ankietę i daj znać, co myślisz o Allegro Gadane! 🙂
oznacz moderatorów

B_Jalt
#7 Wielbiciel#

O dwóch biletach maksymalnie doczytałem się w regulaminie i tyle rezerwowałem.

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@B_Jalt Prześlij mi proszę ten kod na adres: spolecznosc@allegro.pl. Sprawdzimy dokładnie tę sytuację. 

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@B_Jalt Otrzymałam Twoją wiadomość, więc bardzo dziękuję. Poprosiłam już nasz zespół o kontakt z Tobą w tej sprawie, więc niebawem otrzymasz od nas wiadomość mailową. 

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów

Client:109808341
#12 Orędownik#

Troche wstyd @_HolaOla_ ze trzeba upominac sie recznie o wiele rzeczy....:( monety za cos tam nie przyznane z automatu POMIMO spelnienia warunkow, z kuponami problem...i tak w kolko.

oznacz moderatorów

narciarz86
#1 Nowicjusz#

Czesc @_HolaOla_ mam ten sam problem, komunikat że kod wykorzystany lub błedny. 

Chce kupic dwa bilety. Wiec wszystko zgodne z zasadami. 

Pomożesz? 

 

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@narciarz86 Jasne, ale każdy kod jest indywidualny stąd potrzebujemy więcej szczegółów (treść kodu oraz który seans próbowałeś nim opłacić) , więc zgłoś się proszę do nas przez ten formularz. Moi koledzy i koleżanki na pewno pomogą 🙂 

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów

bazylek_1987
#8 Zapaleniec#

Nie rozumiem po co dostaję wiadomość z informacją o kodzie wysłanym na maila z całą instrukcją obsługi, zamiast po prostu otrzymać sam kod w tej wiadomości. Oczywiście żadnego kodu w skrzynce nie znalazłam mimo, że przeszukałam ją wzdłuż i wszerz. Tylko marnowanie czasu i szarpanie nerwów. 

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#
oznacz moderatorów

Client:41588114
#3 Debiutant#

Ja mam to samo. Przeczytałam maila od deski do deski i nie znalazłam żadnego kodu, mimo iż dostałam informację, że tam go znajdę i jak go wykorzystać. Nie wiem co mam teraz zrobić.

oznacz moderatorów

wojcky
#7 Wielbiciel#

Dzień dobry,

 

w maju nie działa mi kod rabatowy Do multikina

IMG_7877.jpeg

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#
oznacz moderatorów

Client:96185588
#1 Nowicjusz#

Po wpisaniu kodu w multikinie wyskakuje komunikat "wprowadzony kod jest niepoprawny, został już wykorzystany lub działa tylko offline". Nie wykorzystałem ani jednego kodu i chce kupić tylko jeden bilet.

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@Client:96185588 aby to wyjaśnić napisz proszę do nas za pomocą tego formularza, a w wiadomości podaj kod, który wprowadzasz. 

   Monika
   Moderatorka


   _____________
   Podziel się z nami swoją opinią o Allegro Gadane i wypełnij ankietę.
   
oznacz moderatorów

Client:109969986
#2 Obserwator#

Gdy wpisuje kod wyskakuje informacja że został on już wykorzystany lub działa tylko offline, mimo ze powinien działać online i nie korzystałam w ciągu miesiąca ani razu z niego

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@Client:109969986 przykro mi że nie możesz zrealizować kodu, aby to wyjaśnić napisz proszę do nas za pomocą tego formularza, a w wiadomości podaj kod, który wprowadzasz. 

   Monika
   Moderatorka


   _____________
   Podziel się z nami swoją opinią o Allegro Gadane i wypełnij ankietę.
   
oznacz moderatorów