anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Brak kuponu na 100 zł za aktywację Allegro Pay

Client:82965814
#2 Obserwator#

Usługę aktywowałam 24.06, tego dnia dokonałam też pierwszego zakupu z Allegro Pay (przesyłka odebrana 26.06), jednak do dzisiaj nie otrzymałam kuponu.

oznacz moderatorów
3 ODPOWIEDZI 3

LEW433
#21 Demiurg#

https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=71f555ff-e040-42b3-a55b-d46b7fc1d3cc

kiedyś był tam taki dziwny warunek: nie wyświetlali wniosku o aktywację usługi Allegro Pay

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@Client:82965814 poprosiłam o sprawdzenie, dlaczego nie otrzymałaś kuponu, dam znać, gdy otrzymam odpowiedź. 

   Monika
   Moderatorka


   _____________
   Podziel się z nami swoją opinią o Allegro Gadane i wypełnij ankietę.
   
oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@Client:82965814 przyznaliśmy kupon na Twoje konto 🙂 

   Monika
   Moderatorka


   _____________
   Podziel się z nami swoją opinią o Allegro Gadane i wypełnij ankietę.
   
oznacz moderatorów