Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry.
Jakiś czas temu dokonując zakupu wyboralem opcje dostawy zakupionego przedmiotu poprzez Orlen paczkę - co było promowane, za wybranie tej opcji otrzymałem 5 monet. Dotychczas cały czas korzystałem z dostaw do paczkomatu InPost. Przed chwilą dokonałem zakupow od 3 różnych sprzedawców, domyślnie miałem wbita dostawę na Orlen paczkę (ostatni wybór) i chcąc wrócić do dawnej metody dostawy zamówionych towarów nie mam możliwości wyboru darmowej dostawy smart do paczkomatu InPost, pomimo że sprzedawcy mają taką opcję w ogloszeniach. Pojawiają mi się inne opcje dostawy jak odbiór w punkcie Pocztex, DPD pickup itd. pytanie moje brzmi czy następują jakieś zmiany, czy jest jakis problem z paczkomatami czy coś się zadziało z moim kontem. Problem ten występuje zarówno w aplikacji na smartfona oraz w przeglądarce, więc jeśli coś jest nie tak to z kontem. Czy ktoś również się boryka z takim utrudnieniem czy to indywidualny problem?
Pozdrawiam i życzę miłego dnia.