Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Wczoraj opłaciłam smarta 080625 na maila przyszło potwierdzenie. Natomiast w danych na koncie dalej widnieje że smart wygasł 070625 Komu omu mogę przesłać otrzymana fakturę w celu aktualizacji mojego konta? Dziękuję
A na pewno smart opłacony jest na tym koncie, na którym go szukasz?
Tzn. możesz mieć więcej niż jedno konto i opłaciłeś smarta na jednym, a szukasz go na drugim.
Prawdopodobnie masz więcej kont niż to jedno. Kliknij "Wyloguj" wtedy wyświetlą ci się konta do zalogowania.
@tatszy masz dwa konta Allegro. Smarta! opłaciłaś na drugim. Zaloguj się na drugie konto, żeby korzystać z usługi Smart!. Możesz też z niej zrezygnować, otrzymasz proporcjonalny zwrot środków.